Angående simkort
Fra : Poul Johannsen

Dato : 12-04-02 20:32

Hej

Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit simkort. Er der
en chance for at jeg kan få et nyt og vil det koster noget. Håber i kan
svarer på det og jeg har sendt en email til dem, men de kan først svarer om
nogle dage, så jeg kunne tænker mig et svar snarest.

Hilsen en meget trist kunde lige nu (med et ødelagt simkort)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-02 20:54

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> wrote in

> Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit
> simkort. Er der en chance for at jeg kan få et nyt og vil det
> koster noget.

Det burde ikke være noget problem, mener dog de fleste udbydere tager
~250kr for at finde et nyt frem til dig

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Poul Johannsen

Dato : 12-04-02 21:06

Ok. tak for svaret

Hvor lang tid vil det tager at få et nyt kort.
Jeg overvejer at skifte til tdc mobilbonus i stedet for.

Hilsen Poul

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 13-04-02 11:40

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at skifte til tdc mobilbonus i stedet for.

Hvis du alligevel vil skifte teleudbyder, hvorfor så ikke bare få nummeret
overflyttet og så benytte den nye udbyders SIM-kort, når det ankommer?
Så sparer du i hvert fald den eventuelle udgift til et nyt midlertidigt SIM-kort
hos Tiscali.

I øvrigt vil jeg da anbefale dig at tjekke http://www.telmore.dk, hvis du overvejer
at skifte selskab.

Erland

Fra : Poul Johannsen

Dato : 13-04-02 14:20

Hej

Tak for svaret.
Jeg har snakket med Tiscali og de sender et nyt simkort. Det vil koster mig
100 kr.
Og angående flytning af nummeret til et andet teleselskab har jeg snakket
med min lokale expert og de siger at det vil tager op til et ½ år at flytter
nummeret. det vil jeg ikke venter på, så jeg beholder Tiscali.

Hilsen Poul

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 13-04-02 15:33

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> de siger at det vil tager op til et ½ år at flytter
> nummeret. det vil jeg ikke venter på, så jeg beholder Tiscali.

Så skal man da være særdeles uheldig... Der var problemer i starten med
nummerflytninger (vist mest fordi TDC 'syltede' sagerne) - men dem skulle
der så vidt jeg har forstået være nogenlunde styr på nu, så en flytning skulle
helst ikke tage mere end en måneds tid.

Mvh. Erland

Fra : Per Thomsen

Dato : 15-04-02 11:53

> Hej
>
> Tak for svaret.
> Jeg har snakket med Tiscali og de sender et nyt simkort. Det vil koster
mig
> 100 kr.

Jeg ville meddele Tiscali, at Jeg ikke ønskede at betale, med henvisning, at
Jeg da bare kunne skifte selskab.

> [...]
flytter
> nummeret. det vil jeg ikke venter på, så jeg beholder Tiscali.

Jeg har flyttet to telefonnumre til Telmore (fra Debitel) med en måneds
mellemrum, begge gange tog det ca 3 uger.

Per

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 12-04-02 22:16

Jeg fik også ødelagt mit og fik et nyt tilsendt gratis i løbet af et par
dage

mvh. Lars

Fra : Jogge

Dato : 13-04-02 08:10

Tror det afhænger af hva man siger hvis du siger at dit kort ikke virker
fordi den siger simkort som typisk er fordi man har trykket forkert puk kode
for mange gange så skal man sikkert betale, men siger du at den siger indsæt
simkort og du har prøvet flere telefoner, er det jo deres bras som ikke
virker også kan de da ikke tillade sig at tage penge for det

Fra : Jogge

Dato : 13-04-02 13:02

fedt nok, der skulle stå simkort afvist hehe

Fra : H3nrik V!

Dato : 15-04-02 17:13

"Jogge" <Jogge@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
> simkort og du har prøvet flere telefoner, er det jo deres bras som ikke
> virker også kan de da ikke tillade sig at tage penge for det

Dybest set ja... Det er jo ikke ens eget sim-kort men selskabets... (ok, så
skal man måske erstatte det for dem?!?) Jeg ved i hvert fald at da jeg pga
en fejl 40 ødelagde mit Sonofonkort ringede jeg i min frokostpause. Næste
morgen var kortet allerede fremme hos mig - uden beregning...!

/H3nrik!

Fra : Poul Johannsen

Dato : 13-04-02 14:21

Hej

Tak for de svar jeg har fået.
Jeg får et nyt simkort og beholder Tiscali, som teleselskab.

Hilsen Poul