Tror det afhænger af hva man siger
hvis du siger at dit kort ikke virker
fordi den siger simkort som typisk er fordi man har trykket forkert puk kode
for mange gange så skal man sikkert betale, men siger du at den siger indsæt
simkort og du har prøvet flere telefoner, er det jo deres bras som ikke
virker også kan de da ikke tillade sig at tage penge for det
"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:a97ion$9sn$1@sunsite.dk...
> Jeg fik også ødelagt mit og fik et nyt tilsendt gratis i løbet af et par
> dage
>
> mvh. Lars
> "Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cb73626$0$12058$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hej
> >
> > Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit simkort. Er
> der
> > en chance for at jeg kan få et nyt og vil det koster noget. Håber i kan
> > svarer på det og jeg har sendt en email til dem, men de kan først svarer
> om
> > nogle dage, så jeg kunne tænker mig et svar snarest.
> >
> > Hilsen en meget trist kunde lige nu (med et ødelagt simkort)
> >
> >
> >
>
>