/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Angående simkort
Fra : Poul Johannsen


Dato : 12-04-02 20:32

Hej

Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit simkort. Er der
en chance for at jeg kan få et nyt og vil det koster noget. Håber i kan
svarer på det og jeg har sendt en email til dem, men de kan først svarer om
nogle dage, så jeg kunne tænker mig et svar snarest.

Hilsen en meget trist kunde lige nu (med et ødelagt simkort)




 
 
Henrik Stidsen (12-04-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 12-04-02 20:54

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> wrote in
news:3cb73626$0$12058$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit
> simkort. Er der en chance for at jeg kan få et nyt og vil det
> koster noget.

Det burde ikke være noget problem, mener dog de fleste udbydere tager
~250kr for at finde et nyt frem til dig

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/
"These opinions are my own, though for a small fee they
be yours too." -- Dave Haynie

Poul Johannsen (12-04-2002)
Kommentar
Fra : Poul Johannsen


Dato : 12-04-02 21:06

Ok. tak for svaret

Hvor lang tid vil det tager at få et nyt kort.
Jeg overvejer at skifte til tdc mobilbonus i stedet for.

Hilsen Poul

"Henrik Stidsen" <s-p-a-m@spammer.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns91EEDEAC7D82Ehstidsen@212.54.64.134...
> "Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> wrote in
> news:3cb73626$0$12058$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
>
> > Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit
> > simkort. Er der en chance for at jeg kan få et nyt og vil det
> > koster noget.
>
> Det burde ikke være noget problem, mener dog de fleste udbydere tager
> ~250kr for at finde et nyt frem til dig
>
> --
> Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
> http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/
> "These opinions are my own, though for a small fee they
> be yours too." -- Dave Haynie



Erland Stig Bredgaar~ (13-04-2002)
Kommentar
Fra : Erland Stig Bredgaar~


Dato : 13-04-02 11:40

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at skifte til tdc mobilbonus i stedet for.

Hvis du alligevel vil skifte teleudbyder, hvorfor så ikke bare få nummeret
overflyttet og så benytte den nye udbyders SIM-kort, når det ankommer?
Så sparer du i hvert fald den eventuelle udgift til et nyt midlertidigt SIM-kort
hos Tiscali.

I øvrigt vil jeg da anbefale dig at tjekke http://www.telmore.dk, hvis du overvejer
at skifte selskab.

Erland


Poul Johannsen (13-04-2002)
Kommentar
Fra : Poul Johannsen


Dato : 13-04-02 14:20

Hej

Tak for svaret.
Jeg har snakket med Tiscali og de sender et nyt simkort. Det vil koster mig
100 kr.
Og angående flytning af nummeret til et andet teleselskab har jeg snakket
med min lokale expert og de siger at det vil tager op til et ½ år at flytter
nummeret. det vil jeg ikke venter på, så jeg beholder Tiscali.

Hilsen Poul

"Erland Stig Bredgaard" <nospam@erlands.dk> skrev i en meddelelse
news:a991qo$s55$1@sunsite.dk...
> "Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>
> > Jeg overvejer at skifte til tdc mobilbonus i stedet for.
>
> Hvis du alligevel vil skifte teleudbyder, hvorfor så ikke bare få nummeret
> overflyttet og så benytte den nye udbyders SIM-kort, når det ankommer?
> Så sparer du i hvert fald den eventuelle udgift til et nyt midlertidigt
SIM-kort
> hos Tiscali.
>
> I øvrigt vil jeg da anbefale dig at tjekke http://www.telmore.dk, hvis du
overvejer
> at skifte selskab.
>
> Erland
>



Erland Stig Bredgaar~ (13-04-2002)
Kommentar
Fra : Erland Stig Bredgaar~


Dato : 13-04-02 15:33

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> de siger at det vil tager op til et ½ år at flytter
> nummeret. det vil jeg ikke venter på, så jeg beholder Tiscali.

Så skal man da være særdeles uheldig... Der var problemer i starten med
nummerflytninger (vist mest fordi TDC 'syltede' sagerne) - men dem skulle
der så vidt jeg har forstået være nogenlunde styr på nu, så en flytning skulle
helst ikke tage mere end en måneds tid.

Mvh. Erland


Per Thomsen (15-04-2002)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 15-04-02 11:53

> Hej
>
> Tak for svaret.
> Jeg har snakket med Tiscali og de sender et nyt simkort. Det vil koster
mig
> 100 kr.

Jeg ville meddele Tiscali, at Jeg ikke ønskede at betale, med henvisning, at
Jeg da bare kunne skifte selskab.

> Og angående flytning af nummeret til et andet teleselskab har jeg snakket
> med min lokale expert og de siger at det vil tager op til et ½ år at
flytter
> nummeret. det vil jeg ikke venter på, så jeg beholder Tiscali.
>
Jeg har flyttet to telefonnumre til Telmore (fra Debitel) med en måneds
mellemrum, begge gange tog det ca 3 uger.

Per




Lars Bøgvad (12-04-2002)
Kommentar
Fra : Lars Bøgvad


Dato : 12-04-02 22:16

Jeg fik også ødelagt mit og fik et nyt tilsendt gratis i løbet af et par
dage

mvh. Lars
"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3cb73626$0$12058$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit simkort. Er
der
> en chance for at jeg kan få et nyt og vil det koster noget. Håber i kan
> svarer på det og jeg har sendt en email til dem, men de kan først svarer
om
> nogle dage, så jeg kunne tænker mig et svar snarest.
>
> Hilsen en meget trist kunde lige nu (med et ødelagt simkort)
>
>
>



Jogge (13-04-2002)
Kommentar
Fra : Jogge


Dato : 13-04-02 08:10

Tror det afhænger af hva man siger hvis du siger at dit kort ikke virker
fordi den siger simkort som typisk er fordi man har trykket forkert puk kode
for mange gange så skal man sikkert betale, men siger du at den siger indsæt
simkort og du har prøvet flere telefoner, er det jo deres bras som ikke
virker også kan de da ikke tillade sig at tage penge for det

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:a97ion$9sn$1@sunsite.dk...
> Jeg fik også ødelagt mit og fik et nyt tilsendt gratis i løbet af et par
> dage
>
> mvh. Lars
> "Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cb73626$0$12058$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hej
> >
> > Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit simkort. Er
> der
> > en chance for at jeg kan få et nyt og vil det koster noget. Håber i kan
> > svarer på det og jeg har sendt en email til dem, men de kan først svarer
> om
> > nogle dage, så jeg kunne tænker mig et svar snarest.
> >
> > Hilsen en meget trist kunde lige nu (med et ødelagt simkort)
> >
> >
> >
>
>



Jogge (13-04-2002)
Kommentar
Fra : Jogge


Dato : 13-04-02 13:02

fedt nok, der skulle stå simkort afvist hehe
> fordi den siger simkort som typisk er fordi man har



H3nrik V! (15-04-2002)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 15-04-02 17:13


"Jogge" <Jogge@post7.tele.dk> wrote in message
news:3cb7d9b0$0$78791$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Tror det afhænger af hva man siger hvis du siger at dit kort ikke
virker
> fordi den siger simkort som typisk er fordi man har trykket forkert puk
kode
> for mange gange så skal man sikkert betale, men siger du at den siger
indsæt
> simkort og du har prøvet flere telefoner, er det jo deres bras som ikke
> virker også kan de da ikke tillade sig at tage penge for det

Dybest set ja... Det er jo ikke ens eget sim-kort men selskabets... (ok, så
skal man måske erstatte det for dem?!?) Jeg ved i hvert fald at da jeg pga
en fejl 40 ødelagde mit Sonofonkort ringede jeg i min frokostpause. Næste
morgen var kortet allerede fremme hos mig - uden beregning...!

/H3nrik!



Poul Johannsen (13-04-2002)
Kommentar
Fra : Poul Johannsen


Dato : 13-04-02 14:21

Hej

Tak for de svar jeg har fået.
Jeg får et nyt simkort og beholder Tiscali, som teleselskab.

Hilsen Poul

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3cb73626$0$12058$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg har et mobiltaletid ved tiscali og har fået ødelagt mit simkort. Er
der
> en chance for at jeg kan få et nyt og vil det koster noget. Håber i kan
> svarer på det og jeg har sendt en email til dem, men de kan først svarer
om
> nogle dage, så jeg kunne tænker mig et svar snarest.
>
> Hilsen en meget trist kunde lige nu (med et ødelagt simkort)
>
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408912
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste