HEHEeee... Jeg har spillet GameCube i dag ~
Fra : LowLifeDK

Dato : 12-04-02 19:41

Surfede rundt på Falkoner Alle, og fandme og ikke der stod en GameCube i en
af softwarebutikkerne....

hehe..

Do it, just did it, nice device : -)

Fra : SonofonoS

Dato : 12-04-02 19:55

Jeg svarede dig først!!!

Fra : Dopedog KDC

Dato : 12-04-02 21:54

Jeg svarede dig som svarede ham først!!

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Herold³

Dato : 12-04-02 21:54

> Surfede rundt på Falkoner Alle, og fandme og ikke der stod en GameCube i
en
> af softwarebutikkerne....

Du er nok lidt for meget oppe og køre. Forkert gruppe :P

Fra : LowLifeDK

Dato : 13-04-02 07:40

Jeg svare ikke på noget...for jeg er i den forkerte gruppe : - )