DSS web Party well I aften fredag 2/2-2001
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 02-02-01 01:39

freYa & jeg har leget lidt med tanken om at mødes på ? i en eller
anden chat gruppe - hvor vi vil side og plader med hianden også kanman
jo hoppe ind - hvis man har tid og lyst freY tager sig af det
praktiske cyber pils - & vand og ikke mindst en egnet lokalitet - hele
baladen kommer sig af at jeg bliver 35 jeg tror det er på mandag den
4/2 ???- well det er upraktisk da jeg er på Bornholm , med min fader
Patriaken buldrene rundt omkring sit 33,6 modem og er midlst talt
forstyrene når han ikke sover :) well - vi brugte dagens første 3
timer på at finde ud af hvad dag Og dato det i grunden var :) hvor på
vi besluttede at ingen af os er egnet til verden uden for - PC en - så
i nærmetse fremtid vil man i dk opslag finde en søgning på en til at
gå erinder & slæbe affald ud til et mere ind rigemeligt honorar :)
anyway - der sider vi sammen med...? hvis der støder nogen til :)
MvH
freYa & Bo.

Fra : Hanne L

Dato : 02-02-01 13:55

Chokmah alias rabias the dog skrev

> [...]
> jo hoppe ind - hvis man har tid og lyst freY tager sig af det
> praktiske cyber pils - & vand og ikke mindst en egnet lokalitet -

Hyggelig ide, men.....
Jeg kan huske, da vi gjorde det sidst. Det blev temmelig
forvirrende. Jeg ved ikke, om det ville være en god ide at
have et emne som udgangspunkt? Eller er det for struktureret?

> hele baladen kommer sig af at jeg bliver 35 jeg tror det er på
> mandag den 4/2 ???

Søndag, kære Bo, hvis du altså er sikker på, det er den 4.2.? *SSS*

> anyway - der sider vi sammen med...? hvis der støder nogen til :)

Øh, betyder det, at I sidder på Bornholm nu?

> MvH
> freYa & Bo.

Kærlig hilsen
Hanne

og Henrik, som er frustreret over, at han ikke er hjemme
hos sin ADSL + ISDN i aften, men er her, hvor der kun er een
Internetforbindelse.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 02-02-01 16:00

On Fri, 2 Feb 2001 13:55:02 +0100, "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>
wrote:
HI Hanne
>Hyggelig ide, men.....
>Jeg kan huske, da vi gjorde det sidst. Det blev temmelig
>forvirrende. Jeg ved ikke, om det ville være en god ide at
>have et emne som udgangspunkt? Eller er det for struktureret?
tanken gi i retning af som bare en alm fest - hvor man kværner i ørene
på hinanden - men nu sider freY jo i det mørke Jylland og ser på sagne
TROR jeg ( ? )
>Søndag, kære Bo, hvis du altså er sikker på, det er den 4.2.? *SSS*
er det på søndag ???
Nå men så ku det sgu da være jeg skulle få ointeret min familie om
hvad jeg ku tænke mig !

>Øh, betyder det, at I sidder på Bornholm nu?
Nej freY sider i det mørke Jylland & jeg på wsterbro !
men lad os nu se - jeg er maximalt forviret der flyttede lige en ny
lejer ind jeg fik 20 minutter her ser jo ud som der var ekploderet en
freture gryde på 30 L for 4½ år siden og det ligesom har udviklet sig
der fra uden der er blevet gjort vider ved det ....
men ellers så er jeg på grønt øje på min icq fra I aften kl hmm 20:00
?? mit icq nr er 54247420
HJertligst
Bo :)

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 02-02-01 20:12

On Fri, 02 Feb 2001 15:59:45 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:
ok http://chat.ofir.dk/
tyrkisk 4

Bo & freY + Ami