Mønsterbestemmelse - update
Fra : Lars Dahl

Dato : 12-04-02 18:23

Hej alle.

Først vil jeg lige sige tak endnu en gang, til dem som brugte tid på at
hjælpe med Daisy's mønster. Det endte med at være sorttortie/klassisk tabby
med hvid, hvilket vi også selv hældede mest til. Nu viser det sig bare at vi
alle tog fejl!! Daisy er nemlig Didrik!!! Hvordan så tortie? Det er heller
ikke tilfældet. Det drejer sig om en meget dyb rufisme - så dyb at den har
kunnet snyde erfarne avlere på stribe, både live og på billeder - og det er
jo også her, "problemet" er opstået: Hvem kigger en extra gang i måsen på en
"tortie"?? Vi gjorde ikke.....

Mvh. Lars
DK von Friberg
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Birgitte

Dato : 12-04-02 18:59

Thi hi *GG* Det har jeg også lige været ude for.
Man kan hurtig komme galt asted,- den opdrætter der har avlet vores Mel C,-
navneændret da hun var 6 uger gammel, før hed hun nemlig Melitalica *S*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 12-04-02 18:56

Hihihi Jamen tillykke med jeres nye hankilling

- Mette

--
------

Gillians Norske Skovkatte