Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotopapir fra Zanders i tyskland
Fra : Henrik Hougaard

Dato : 12-04-02 17:34

Hej der der nogen, der ved vor fotopapir proceret af Zanders i tyskland kan
købes i DK.

Det hedder Zanders Image Jet Supergloss 140g Primium Photolike. Det har lidt
højere glans en Kodak Ultra Glossy og er noget lettere (Kodak 220g)

Vi har en rest på mit arbejde og der er afsindigt godt til digitale print.
Har også prøvet Kodak Ultra Glossy, men dette Zanders er bedre. Vor indkøber
har oplyst, at vor sædvanlige papirleverandør ikke fører det mere, og han
mente også at kunne huske, at det var meget billigt.

Jeg printer på en HP990cxi.

Hilsen

Henrik Hougaard

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 12-04-02 17:46

Ups, har selv fundet det på nettet, men det var desværre ikke så billigt som
jeg troede 215 kr. for 50 ark (4,30/stk). Ikke billigt når Kodak Ultra
Glossy kan fås for 39 kr. for 15 ark (2,60/stk).

Jeg trækker mig igen ....

Fra : R. Fuhrmann

Dato : 12-04-02 18:57

Når du nu fandt det på nettet, kunne du så også fortælle hvor ??

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 14-04-02 14:02

Hos noget der hedder www.cabi-shop.dk (fundet vi Altavista). Jeg kender ikke
noget til dem.

Kodak-papiret har jeg set hos EL-giganten til de kr. 39 for 15 ark.

Kender du noget til Zanders papiret, siden du er interesseret?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-04-02 13:01

"Henrik Hougaard" skrev i en meddelelse

> Kodak-papiret har jeg set hos EL-giganten til de kr. 39 for 15 ark.

Jeg var lige hos Elgiganten her i Hillerød - prisen var 49 kr for 15 ark nu
!

Obs tager 69 kr......

Men ifølge andre her i gruppen, så har Computer City dem også til 39 kr - og
tilbud på 10 pakker for 300 kr - men det har jeg ikke selv checket, da jeg
ikke lige har været i nærheden - og de har det ikke på deres hjemmeside....

/Jan

Fra : Whistler

Dato : 16-04-02 13:16

> Men ifølge andre her i gruppen, så har Computer City dem også til 39 kr
> - og tilbud på 10 pakker for 300 kr

Fuldstændig korrekt.

Fra : A.T.Højttalerværkste~

Dato : 17-04-02 00:18

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hjemmeside....

> /Jan
>
> Da jeg købt 10 pakker var de med 25 stk.pr. pakke ! Er der
virkelige kun 15 stk. nu ? Alan.

Fra : Whistler

Dato : 17-04-02 05:31

> Da jeg købt 10 pakker var de med 25 stk.pr. pakke ! Er der
> virkelige kun 15 stk. nu ?

Kodak Picture Paper - Glossy - 190g (kan bruges på begge sider)
25 stk. pr. pakke.

Kodak Premium Picture Paper - Ultra Glossy - 220g
15 stk. pr. pakke.

Det sidste er klart bedst.