Letters to cleo = No doubt
Fra : Martin Helbo

Dato : 12-04-02 16:19

I filmen 10 things i hate about you spiller et band kaldet Letters to cleo.
Jeg har hørt rygter om at dette skulle være No Doubt, er det nogen der kan
be- eller afkræfte dette?

/Martin Helbo

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-04-02 16:37

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> I filmen 10 things i hate about you spiller et band kaldet Letters to
cleo.
> Jeg har hørt rygter om at dette skulle være No Doubt, er det nogen der kan
> be- eller afkræfte dette?

En google-søgning lader snarest til at afkræfte det. Der er ingen
sammenhænge på www.allmusic.com, kun til Veruca Salt. Desuden har de også
lavet andre soundtrack-ting, bl.a. til Melrose Place og Josie and the
pussycats.

/Nikolaj

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-04-02 11:41

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> [...]
> sammenhænge på www.allmusic.com, kun til Veruca Salt. Desuden har de også
> lavet andre soundtrack-ting, bl.a. til Melrose Place og Josie and the

Ok, tak for svaret.

/Martin Helbo

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-04-02 21:57

Martin Helbo wrote:
> I filmen 10 things i hate about you spiller et band kaldet Letters to
> cleo. Jeg har hørt rygter om at dette skulle være No Doubt, er det
> nogen der kan be- eller afkræfte dette?
>
> /Martin Helbo

Efter lige at have set filmen kan jeg måske svare

Hvis du hentyder til ska-punk bandet der spiller til Prom night med en
kvindelig forsanger med rødt hår hedder bandet "Save Ferris" og lyder meget
som No Doubt gjorde på deres gamle skiver. Jeg kan varmt anbefale at tjekke
Save Ferris ud. De rykker for hårdt.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?