MS Windows
briani 27239
Skjulte programmer på win98SE
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 12-04-02 16:36

For nogen tid siden besøgte jeg tilfældigvis et dansk UL,hvor der
bl.a. var en række Windows98 tips. Blandt tipsene var der, så
vidt jeg erindrer, oplysninger om nogle
vedligeholdelsesprogrammer, der skulle ligge på installations
CD'en. Jeg har glemt adressen på linket, men kan npogle fortælle,
om der ligger skjulte programmer og venter på at blive kaldt
frem. Venlig hilsen Jørgen Jensen.

Fra : ha

Dato : 12-04-02 18:59

> CD'en. Jeg har glemt adressen på linket, men kan npogle
fortælle,
> om der ligger skjulte programmer og venter på at blive kaldt
> frem.

Der er såvidt jeg husker flere forskellige småprogrammer.
Det er vel bare at lægge CD'en i, og se indholdet med
stifinder oder was?

mvh
ha

Fra : Ganti-tøsen

Dato : 12-04-02 22:12

"Jørgen Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CD'en. Jeg har glemt adressen på linket, men kan npogle fortælle,
> om der ligger skjulte programmer og venter på at blive kaldt

Hej

Kig på
http://www.winhelp.dk/index5.html

under windows98 og PowerToys

Måske er det noget af det du søger.

Hilsen Gitte

--
Ganti
http://ganti.homepage.dk

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 13-04-02 22:30

Ganti-tøsen skrev:

>"Jørgen Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Kære Gitte. Tak for tippet. Jeg har været på besøg på linket, og
der var meget at blive klog på. Venlig hilsen Jørgen Jensen.