Couterstrike Klan
Fra : Dopedog KDC

Dato : 12-04-02 15:16

Hej med jer

Er der nogen herinde der kender en dansk klan jeg måske kan få et try til
.... ?

Det må helst ikke være en ALT for go' en, da jeg ikke ligefrem er
verdensmester til spillet... men jeg spiller det meget :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-04-02 09:33

On Fri, 12 Apr 2002 16:15:59 +0200, "Dopedog KDC"
<ronnie.drengen@mail.dk> wrote:

>Er der nogen herinde der kender en dansk klan jeg måske kan få et try til
>... ?
Kan ikke lige komme på nogle, men den bedste metode er nok at spille
på nettet og finde nogen derude.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Nis Deleuran

Dato : 13-04-02 15:04

> Er der nogen herinde der kender en dansk klan jeg måske kan få et try til
> ... ?
prøv #fuzzy på quakenet....De fleste er vidst danskere...

Fra : Per

Dato : 13-04-02 18:19

Prøv #ctrl.dk på Quakenet også de har lige miste en spiller..

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 13-04-02 22:15

SantaClan
http://hjem.wanadoo.dk/~wan79335/