Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manden med det ene øje
Fra : Morten Winther

Dato : 12-04-02 14:49

Hej

Jeg sad lige og legede med min scanner og et par gamle dias.

Hvad synes i om motivet med den gamle gut her:

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=1700

God foto-weekend! ;-D

/ morten

Fra : John

Dato : 12-04-02 15:32

Jeg kan li' billedet, og den gode komposition. Men jeg er nu mest imponeret
af dynamikken. Trods den skarpe sol er der detaljer i både højlys og skygge,
bortset fra skægget, og det er skam.Vi skal lære at bruge vores flash. Også
i høj solskin.Så tror jeg det ville have været helt perfekt.
Men lad ikke kritikken overdøve min ros.
Hvilken film og scanner har du brugt?

MVH
John K Hansen
imponeret@jkhansen.dk
http://80.197.62.254/jkhansen
hansenj@tdcadsl.dk

Fra : Morten Winther

Dato : 12-04-02 18:11

"John" <hansenj@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
Også
> i høj solskin.Så tror jeg det ville have været helt perfekt.
> Men lad ikke kritikken overdøve min ros.

Mener det er Velvia med ISO 50. Den sidder dog i en dias-ramme, og jeg
gidder ikke lige brække den op.

Nikon Coolscan III på 2700 dpi - så det er kun et udsnit.

Jeg havde ikke lige til flash, da jeg kom kørende på en lille vej oppe i
bjergene på Kreta. Pludselig kørte jeg forbi denne mand i den gamle skod
Fiesta jeg havde lejet i 3 dage. Bilen i bakgear og 50 meter tilbage. Af med
den 35-70 der sad på F5'eren og på med en 80-200. Det gik lidt hurtigt, da
jeg ikke rigtig havde tid til at parkere - bilen stod midt på vejen med
døren åben. ;-D

Men ja næste gang fyrer jeg op under SB-28 for at få flere detailer i
skyggen.

/ morten

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 12-04-02 16:23

> Hvad synes i om motivet med den gamle gut her:
>
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=1700

Der er sgu da noget sjæl i det ansigt dér hva'.

/Morten