Moulin Rouge i Århus
Fra : Rune Zedeler

Dato : 12-04-02 14:46

Undskyld hvis jeg poster gamle og velkendte nyheder, men det går først
nu op for mig, at efter at Folketeatret er lukket er Moulin Rouge rykket
tilbage til BioCity. Godt nok til een af de to mindste sale, men
alligevel...
Nu er der ingen undskyldning for ikke at se denne fantastiske film på
det store lærred.

-Rune (der i sin tid tog til Ry for at se den)

Fra : ottesen

Dato : 12-04-02 15:44

"Rune Zedeler" <rune@zedeler.dk> wrote in message
> [...]
> alligevel...
> Nu er der ingen undskyldning for ikke at se denne fantastiske film på

Så har den efterhånden været hele vejen rundt i de århusianske biografer
Utroligt så langt tid den har været på programmet. Var det ikke ca.
i oktober sidste år den havde premiere?

/ottesen

Fra : Rune Zedeler

Dato : 12-04-02 18:43

ottesen wrote:

> Så har den efterhånden været hele vejen rundt i de århusianske biografer

Startede den ikke også i BioCity (+ Palads og Øst For Paradis,
naturligvis)...???

-Rune

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-04-02 11:58

"Rune Zedeler" <rune@zedeler.dk>

Den kører også stadig i København - i Vester Vov-Vov (muligvis
biografen med landets mærkeligste navn?).

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk