POP3 mail med T68
Fra : Christian Vandsø

Dato : 12-04-02 12:51

Heps,

Har checket de tidligere indlæg her i gruppen og indtil videre er mit
setup:

Jeg har en pop3 konto der understøtter APOP.
Jeg har et opasia netexpress kundenr+login
Har prøvet at ringe til både 38161737 og 21210000
Har prøvet med både IP og DNS navne for mailserverne.

Den ringer op.. skriver "kontrollerer" og derefter "ingen forbindelse
til serveren". Det er ikke muligt at få mere uddybende fejlmeddelelser
frem. Nogen der har en idé om, hvad det kan være?

/Christian

Fra : Jesper Olsen

Dato : 12-04-02 21:10

Har du husket at skrive dit brugernavn i postkassen under
e-mail-indstillinger?

--
hilsen
/Jesper

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 13-04-02 18:29

Hej Christian,

Se mit indlæg i tråden "T39M - email opsætning" fra den 11. april, der
angiver jeg løsningen på problemet, som er det samme i T39 m.fl.

/Lasse

Fra : Christian Vandsø

Dato : 14-04-02 08:03

On Sat, 13 Apr 2002 19:29:23 +0200, "Lasse Vestergaard"
<lasse@iloveu.dk> wrote:

>Se mit indlæg i tråden "T39M - email opsætning" fra den 11. april, der
>angiver jeg løsningen på problemet, som er det samme i T39 m.fl.

Ja, det indlæg læste jeg godt - det løste desværre ikke ovenstående.

/Christian