|
| POP3 mail med T68 Fra : Christian Vandsø |
Dato : 12-04-02 12:51 |
|
Heps,
Har checket de tidligere indlæg her i gruppen og indtil videre er mit
setup:
Jeg har en pop3 konto der understøtter APOP.
Jeg har et opasia netexpress kundenr+login
Har prøvet at ringe til både 38161737 og 21210000
Har prøvet med både IP og DNS navne for mailserverne.
Den ringer op.. skriver "kontrollerer" og derefter "ingen forbindelse
til serveren". Det er ikke muligt at få mere uddybende fejlmeddelelser
frem. Nogen der har en idé om, hvad det kan være?
/Christian
| |
Jesper Olsen (12-04-2002)
| Kommentar Fra : Jesper Olsen |
Dato : 12-04-02 21:10 |
|
Har du husket at skrive dit brugernavn i postkassen under
e-mail-indstillinger?
--
hilsen
/Jesper
"Christian Vandsø" <christian@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:u8idbuot2ksg9ca0ige21piq7k0gnugfll@4ax.com...
> Heps,
>
> Har checket de tidligere indlæg her i gruppen og indtil videre er mit
> setup:
>
> Jeg har en pop3 konto der understøtter APOP.
> Jeg har et opasia netexpress kundenr+login
> Har prøvet at ringe til både 38161737 og 21210000
> Har prøvet med både IP og DNS navne for mailserverne.
>
> Den ringer op.. skriver "kontrollerer" og derefter "ingen forbindelse
> til serveren". Det er ikke muligt at få mere uddybende fejlmeddelelser
> frem. Nogen der har en idé om, hvad det kan være?
>
> /Christian
>
| |
Lasse Vestergaard (13-04-2002)
| Kommentar Fra : Lasse Vestergaard |
Dato : 13-04-02 18:29 |
|
Hej Christian,
Se mit indlæg i tråden "T39M - email opsætning" fra den 11. april, der
angiver jeg løsningen på problemet, som er det samme i T39 m.fl.
/Lasse
"Christian Vandsø" <christian@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:u8idbuot2ksg9ca0ige21piq7k0gnugfll@4ax.com...
> Heps,
>
> Har checket de tidligere indlæg her i gruppen og indtil videre er mit
> setup:
>
> Jeg har en pop3 konto der understøtter APOP.
> Jeg har et opasia netexpress kundenr+login
> Har prøvet at ringe til både 38161737 og 21210000
> Har prøvet med både IP og DNS navne for mailserverne.
>
> Den ringer op.. skriver "kontrollerer" og derefter "ingen forbindelse
> til serveren". Det er ikke muligt at få mere uddybende fejlmeddelelser
> frem. Nogen der har en idé om, hvad det kan være?
>
> /Christian
>
| |
Christian Vandsø (14-04-2002)
| Kommentar Fra : Christian Vandsø |
Dato : 14-04-02 08:03 |
|
On Sat, 13 Apr 2002 19:29:23 +0200, "Lasse Vestergaard"
<lasse@iloveu.dk> wrote:
>> Har checket de tidligere indlæg her i gruppen og indtil videre er mit
>> setup:
>>
>> Jeg har en pop3 konto der understøtter APOP.
>> Jeg har et opasia netexpress kundenr+login
>> Har prøvet at ringe til både 38161737 og 21210000
>> Har prøvet med både IP og DNS navne for mailserverne.
>>
>> Den ringer op.. skriver "kontrollerer" og derefter "ingen forbindelse
>> til serveren". Det er ikke muligt at få mere uddybende fejlmeddelelser
>> frem. Nogen der har en idé om, hvad det kan være?
>Se mit indlæg i tråden "T39M - email opsætning" fra den 11. april, der
>angiver jeg løsningen på problemet, som er det samme i T39 m.fl.
Ja, det indlæg læste jeg godt - det løste desværre ikke ovenstående.
/Christian
| |
|
|