Hvad skal I i aften, fredag?
Fra : Neon Machine

Dato : 12-04-02 11:58

I skal selvfølgelig ind og høre Neon Machine i Lades Kælder på Strøget! Det
hele starter kl. 22, og så er det ellers bare "sømmet i bund" i godt og vel
to timer!!

Kort sagt; hvis du er til sådan noget musik som Bob Hund, Pixies, Ramones,
Sonics og Jesus & the Mary Chain, så bliver det en aften i Paradis!

altså:

Fredag, d. 12. apr.
Lades Kælder
kl. 22
Entre: 40 kr.

Se vores høj-energiske flyer her:

http://home.stubnet.dk/sonics/flyer.jpg

See you!
Neon Machine

--
Check out my band's homepage at:
www.neonmachine.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 12-04-02 13:57

Allan Vegenfeldt på Train

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 12-04-02 15:08

The weakest link "Neon Machine" <birgenburger@yahoo.com>, dared to
write this anyway:

> [...]
>
>Kort sagt; hvis du er til sådan noget musik som Bob Hund, Pixies, Ramones,
>Sonics og Jesus & the Mary Chain, så bliver det en aften i Paradis!

Jeg ææææælsker når man tager for givet at det er i Kbh. Strøget i
Skive eller hur?

Fra : Neon Machine

Dato : 12-04-02 14:22

Undskyld, at jeg ikke tilgodeså Skive, Fakse, Tarm og alle de andre steder,
der har et "Strøg" - men der er altså tale om København!

Fra : Demon

Dato : 12-04-02 14:54

"Neon Machine" <birgenburger@yahoo.com> wrote:

> Undskyld, at jeg ikke tilgodeså Skive, Fakse, Tarm og alle de andre
steder,
> der har et "Strøg" - men der er altså tale om København!

Nej, det er ikke helt sandt. Ifølge www.krak.dk er stednavnet "Strøget" kun
at finde i de fem følgende byer; Ikast, Nørre Snede, Otterup, Sdr. Felding
og Spøttrup.

I øvrigt et udpræget jysk fænomen.....

--
Demon

Fra : Demon

Dato : 12-04-02 15:00

"Demon" <donotsendany@email.com> wrote in message:

> I øvrigt et udpræget jysk fænomen.....

Sorry Fyn! Et udpræget ikke-sjællandsk fænomen...

--
Demon

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 13-04-02 08:43

The weakest link "Demon" <donotsendany@email.com>, dared to write this
anyway:

> [...]
>at finde i de fem følgende byer; Ikast, Nørre Snede, Otterup, Sdr. Felding

De må ha' røget for meget crack hos Krak.

Fra : Look

Dato : 12-04-02 14:15

Love Shop & Sort Sol i Vega.

Fra : Torben Larsen

Dato : 12-04-02 17:14

"Neon Machine" <birgenburger@yahoo.com> wrote in message
> [...]
Det
> hele starter kl. 22, og så er det ellers bare "sømmet i bund" i godt og
[snip]

Jeg skal drikke mig lidt pløret med kæresten, for at fortrænge at hun har
lavet en bule i vores bil her til morgen. Sorry ingen musik her, selvom jeg
havde lidt lyst til at se Stig Møller og Peter Ingemann i Brønshøj, der
ligger i nærheden af København, ja vel nærmest i Storkøbenhavn....;)
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Mads Breddam

Dato : 12-04-02 18:07

> Sv: Hvad skal I i aften, fredag?

Standardmodellen. En af vennerne og jeg drikker bajere, og hører Allan Olsen
(CD). En succes hver gang.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Christian Paulsen

Dato : 12-04-02 19:34

Hører "Festudvalget" - der er ikke en skid i fjernsynet og alle pop-tøserne
og pop-prinser HAR eroberet hver en stump af Jomfru Ane Gade!

Men Festudvalget rykker!

/christian p

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 12-04-02 22:13

Jeg skulle gentlig have været inde og høre joriq (www.joriq.dk) men jeg kom
aldrig afsted.
De spiller i øvrig på lades kælder i morgen. Glæd jer københavnere...der er
de seje musikere med.

/Morten