Telefonsvarer ved optaget hos Orange
Fra : Thorbjørn

Dato : 12-04-02 09:26

Orange har indført tvungen viderestilling til telefonsvareren ved optaget,
har jeg forstået på en snak jeg havde med kundeservice. Og det kan ikke
annulleres.

Er jeg den eneste der synes det er en meget, meget dårlig ide? Jeg ønsker at
folk der ringer til mig skal høre en helt almindelig optaget-tone, når jeg
taler med andre. Ligesom på almindelige telefoner.

Bedst er det selvfølgelig hvis "viderestilling ved optaget"-servicen er
frivillig og kan slås til og fra på ens egen telefon, ligesom man vist kan
hos alle andre operatører.

-Thorbjørn

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 12-04-02 15:39

On Fri, 12 Apr 2002 10:25:46 +0200, "Thorbjørn" <thorbjorn@2night.dk> wrote:

> [...]

Hvis du - som jeg - helt ønsker at slå telefonsvarer funktionen fra kan du
erstatte den med "Kortbesked service", hvor der kun kan gives en besked og ikke
lægges en besked.

Den besked du så 'indtaler' kunne så være "dut dut dut dut dut..."
(optagettonen)

Du aktiverer kortbesked service ved at vælge menupunkterne 3 , 4 og 5
efterhinanden, når du ringer til din mobilsvarfunktion.

Andet er der nok ikke at gøre, udover, at vi alle sammen kan henvende os
skriftligt og fortælle Orange, at deres kunder er godt sure på dem.

Flemming Thor Hansen
Fjern "no_spam " fra e-mail adressen ved e-mail svar

Billedgalleri på Webshots
http://community.webshots.com/user/flemmingthorhansen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-02 20:53

"Thorbjørn" <thorbjorn@2night.dk> wrote in

> Er jeg den eneste der synes det er en meget, meget dårlig ide?

nej det er da noget af det mest kiksede jeg nogensinde har hørt!
De har vist altid haft tvungen telefonsvarer på taletidskort
iøvrigt...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 12-04-02 23:08

Hvad er det for en spade du har talt med.
Ring ind og forlang at de slår det hele fra. Jeg har lige testet min, og
hvis jeg slår "Banke På" funktionen fra giver den optaget ved optaget.
De er ikke alle lige smarte i "Privat Kundeservice" så bed om en overordet
hvis blondinen er sikker på at det i hvert tilfælde ikke kan lade sig gøre.

Mvh
Thomas

Fra : Thorbjørn

Dato : 15-04-02 08:47

Thorbjørn skrev:
> Orange har indført tvungen viderestilling til telefonsvareren ved optaget,
> har jeg forstået på en snak jeg havde med kundeservice. Og det kan ikke
> annulleres.

En Orange-butik løste det problem som kundeservice ikke kunne (ville?) løse.
Ekspedienten ringede til Orange og bad om at få det slået fra, så nu virker
det som det skal.

-Thorbjørn