On Fri, 12 Apr 2002 10:25:46 +0200, "Thorbjørn" <thorbjorn@2night.dk> wrote:
>>Orange har indført tvungen viderestilling til telefonsvareren ved optaget,
>>har jeg forstået på en snak jeg havde med kundeservice. Og det kan ikke
>>annulleres.
>>
>>Er jeg den eneste der synes det er en meget, meget dårlig ide? Jeg ønsker at
>>folk der ringer til mig skal høre en helt almindelig optaget-tone, når jeg
>>taler med andre. Ligesom på almindelige telefoner.
>>
>>Bedst er det selvfølgelig hvis "viderestilling ved optaget"-servicen er
>>frivillig og kan slås til og fra på ens egen telefon, ligesom man vist kan
>>hos alle andre operatører.
>>
>>-Thorbjørn
>>
Hvis du - som jeg - helt ønsker at slå telefonsvarer funktionen fra kan du
erstatte den med "Kortbesked service", hvor der kun kan gives en besked og ikke
lægges en besked.
Den besked du så 'indtaler' kunne så være "dut dut dut dut dut..."
(optagettonen)
Du aktiverer kortbesked service ved at vælge menupunkterne 3 , 4 og 5
efterhinanden, når du ringer til din mobilsvarfunktion.
Andet er der nok ikke at gøre, udover, at vi alle sammen kan henvende os
skriftligt og fortælle Orange, at deres kunder er godt sure på dem.
--
Med venlig hilsen
Flemming Thor Hansen
Fjern "no_spam " fra e-mail adressen ved e-mail svar
Billedgalleri på Webshots
http://community.webshots.com/user/flemmingthorhansen