Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp. (endnu et købsspørgsmål)
Fra : Malene

Dato : 01-02-01 23:40

Hej med jer!

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med et købsspørgsmål. I min lokale
fotohandler er der i vinduet et Tamron Af 200mm- 400mm objektiv (til Nikon),
til 3999, nedsat fra 9999kr. Det lyder jo som et fedt tilbud. Det skal
bruges til fuglefotografering. (Nikon F70 kamera)
Tror i det er noget værd? Er Tamron mon overhovede et godt mærke?. Med al
respekt for min fotohandler, vil jeg helst ikke snakke med ham om det, da
han jo klar nok er mest intersseret i at komme af med det.

Jeg håber på lidt hjælp fra jer.

Mange hilsner, og rigtig god weekend til jer alle!

Malene

Fra : pbpeder@my-deja.com

Dato : 02-02-01 11:20

Hej Malene

Smag og behag er som bekendt forskellig, men jeg vover alligevel det
ene øje(som man vist siger...

Tamron laver efter min mening de suverænt bedste "piratoptikker" på
markedet, de er ofte også bedre end kameraproducenternes "originale"
optikker...!!

Jeg ville evt. lige checke at din fotohandlers priser nu også er de
rigtige priser, men ellers er det bare at klø på.

Held og lykke med "pipperne"

mvh

/peder

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Paul Nilsson

Dato : 03-02-01 22:56

Hej.
Tamron er udemærket både i tester og det jeg har set i praksis.
ligeså gode som org. optiks alm. zoomer.
men Faste optik er 1. bedre. 2. Har bedre lysstyrke. 3. er meget dyrere
til dette beløb ca. 4000.- er en 400mm ikke tosset, ønsker du bedre (især
lystyrke)
kommer du op over det dobbelte...
Køb trygt - bed om f.ex. 8 dg. returret - samme stand - snup en testfilm!
hej Paul - Herlev Fotoklub