MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad er forskellen?
Fra : briani

Dato : 12-04-02 08:56

Hej med jer
Jeg har for nyligt opgraderet min windows me med Xp home
min svoger har lige instaleret windows xp professional
jeg var en ude og besøge ham igår
jeg kan ikke se at der er nogen forskel på de to versioner
jeg syntes at det han har, er det samme som jeg har
jeg skulle da mene at professional skal kunne mere end home
ELLER HVAD ER FORSKELLEN PÅ DE OMTALTE VERSIONER?
MVH og en rigtig god fredag til jer derude
Brian

http://www.kandu.dk/

Fra : ha

Dato : 12-04-02 09:15

> ELLER HVAD ER FORSKELLEN PÅ DE OMTALTE VERSIONER?

se selv på
http://www.microsoft.com/Danmark/Products/Windows/windowsxp/

mvh
ha

Fra : ASKF

Dato : 13-04-02 04:14

briani ytrede sig i <Hmwt8.15527$567.862254@news000.worldonline.dk> med
dette:

> [...]
>jeg skulle da mene at professional skal kunne mere end home
>ELLER HVAD ER FORSKELLEN PÅ DE OMTALTE VERSIONER?

Forskellene ligger ikke direkte i brugergrænsefladen, men de er der, og
de vil blive tydeligere i fremtiden. Paul Thurrott giver en ganske god
gennemgang af forskellene her:
<http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_home_pro.asp>
Allan Stig Kiilerich Frederiksen