Så er vi landet i Jylland *S*
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-02-01 23:33

Hej gruppe

Ja så skrives der fra Jylland, i stedet for Langeland, vi flyttede til
Hovedgård i lørdags

Og som nogle af jer måske kan huske, var jeg smånervøs for hvordan Neo ville
tage turen i bil herop, da han jo ikke har været så vild med at køre i
bil.... men der tog han da fusen på mig godt og vel *G*

De første 5 min i bilen gik med at han sitrede, som jeg ved ikke hvad, men
efter kæl, nus og beroligende ord, så faldt han til ro. Og tro mig,
Neomissen lå lige så stille og roligt i sin kasse, på mit skød indtil vi kom
til Hovedgård (lige knapt 200 km) *S*

Derefter blev han overladt til sig selv i bilen, imens at vi fik flyttet
alle vores møbler ind i vores nye hjem (1 lille times tid). Hurtigt derefter
fik jeg stillet mad og kasse frem til ham og så blev han præsenteret for sit
nye hjem .
....... nøj, hvor var vi spændte..... Neo tog lige en hurtigt smuttur rundt i
lejligheden og røg så begejstret over sin madskål *S* Og så blev lejligheden
gennemgået fra top til tå og efter kort tid, lignede han en som altid havde
boet her. Tør godt at sige at han følte sig hjemme før vi gjorde *G*

Hvor er det dejligt at det gik så nemt og hvor er jeg dog stolt af min
Neomis (som ligger og feder den på gulvet *G* for nu har vi gulvtæpper i
stedet for kolde trægulve) *S*

Hilsen
Joan

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-02-01 00:37

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95cnmu$4hb$1@news.cybercity.dk...
> Hej gruppe
>
> Ja så skrives der fra Jylland, i stedet for Langeland, vi flyttede til
> Hovedgård i lørdags

Ja men velkommen til Hovedlandet må jeg hellere lige starte med at sige og
rart at høre at det gik godt med flytning af missen.
masser af hils fra
Anne-Marie

Fra : jetpool

Dato : 02-02-01 11:46

Ja velkommen til det rigtige Danmark.
Mvh.

--
Mor til Venus og Freja

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aCme6.423$H74.27307@news101.telia.com...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-02-01 12:49

Tak for velkomsten *S*
Men jøsses, hvor er her koldt i Jylland *G*

Hilsen
Joan

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 05-02-01 12:53

On Mon, 05 Feb 2001 11:48:39 GMT, "Joan Frederiksen"
<joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote:

>Tak for velkomsten *S*
>Men jøsses, hvor er her koldt i Jylland *G*

   Det havde du ikke behøvet at tage til Jylland for at opleve ;)
Her er osse koldt på Sjælland - faktisk er min frihedselskende mis
blevet helt tilbøjlig til at blive inde og alt muligt....Det er helt
vildt.
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 05-02-01 13:40

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rqwf6.15685$zw.283230@twister.sunsite.dk...
> Tak for velkomsten *S*
> Men jøsses, hvor er her koldt i Jylland *G*
>
> Hilsen
> Joan

Ja klart! når en snestorm fejer hen over landet er der vel koldt alle steder
så er du nok endda havnede i den milde del af Jylland ..... prøv at tage
en tur til den barske vestkyst
Havengoddaghils fra Anne-Marie