MS Windows
briani 27239
Lukning & Genstart i Win XP
Fra : Jørgen Koch

Dato : 12-04-02 08:31

Hej
Jeg har et lille dumt problem med XP, hvis jeg beder maskinen om lukke,
starter den godtnok på det, men den slukker ikke helt for maskinen, den står
bare med med en sort skærm, hvor jeg kan se en cursor blinke.
hver anden gang den bliver bedt om at genstarte har jeg samme problem.
Lidt om maskinen
P4 - 1.7
P4B-E
384 mb sdram
Er der nogen som har et godt forslag til hvad problemet er?

På forhånd tak
Jørgen

Fra : -= NicKy =-

Dato : 12-04-02 23:32

Nu har du vel ikke været for hård ved ramklosserne, som du ved er de meget
skrøbelige.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 14-04-02 11:00

"-= NicKy =-" <Nic@Ky> skrev i en meddelelse

> Nu har du vel ikke været for hård ved ramklosserne, som du ved er de meget
> skrøbelige.

Det har da ikke noget med mandens problem at gøre... det er vel snare en XP
fejl, for der er mange her i gruppen der har det samme problem..

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97