Kubrick's Paths Of Glory
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-04-02 21:37

Jeg er altid på nippet, til at få det fysisk dårligt, når jeg ser den film.

Alligevel, er den blevet en af mine yndlings film.

Kan ikke huske, hvem det har været, som har sagt det, men krig er en alt for
vigtig sag, at overlade i hænderne på militæret.

Thomas

Fra : ulrik@qcom.dk

Dato : 11-04-02 22:13

Hej

Thomas Mouritsen wrote:
> Kan ikke huske, hvem det har været, som har sagt det, men krig er en alt
> for vigtig sag, at overlade i hænderne på militæret.

Tsk tsk, det kan du jo så genopfriske ved at se en anden af Kubricks
geniale klassikere, "Dr. Strangelove" :))

Ulrik Jensen
ulrik@q com.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-04-02 22:17

<ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Tsk tsk, det kan du jo så genopfriske ved at se en anden af Kubricks
> geniale klassikere, "Dr. Strangelove" :))

Nå, så det var _der_ den var fra !

Thomas..........som nu påtænker, at købe, den store, nye Stanley Kubrick DVD
Collection.........må ha'......må ha'......

Fra : Peden

Dato : 12-04-02 12:30

> Thomas..........som nu påtænker, at købe, den store, nye Stanley Kubrick
DVD
> Collection.........må ha'......må ha'......
Apropos....
Hvor kan den erhverves for færrest muligt penge, da det ikke ligefrem er
nogen jeg har mange af for tiden ;)
(det er dyrt at blive student, weee)

mvh
Peter

Fra : David Schjelde

Dato : 15-04-02 20:33

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> vigtig sag, at overlade i hænderne på militæret.

Helt enig - det er en fantastisk film. Helt sikkert en favorit blandt mine
ynglings anti krigsfilm.

Mvh
David Schjelde