MS Windows
briani 27239
hva er filformatet Ace?
Fra : søren Christensen \(~

Dato : 11-04-02 21:04

Hej NG

Hva er ovenstående filformat tror selv det er en tekst fil men hvilken
program skal jeg bruge for at læse det?

Mvh Søren C

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-04-02 21:10

"søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hva er ovenstående filformat tror selv det er en tekst fil men hvilken
> program skal jeg bruge for at læse det?

Jeg tror det er en komprimeret fil, se her:
http://www.winace.com/

Mvh
Per

Fra : [4200] Alexandar

Dato : 12-04-02 05:36

> Jeg tror det er en komprimeret fil, se her:
> http://www.winace.com/

Som nævnt skal du bruge ovenstående pakkeprogram. Det hedder winace. Det er
afktisk et suverænt program, idet at det kan læse og pakke i flere
forskellife formater. Deriblandt zip, jha, rar, ace osv. Så du kan roligt
installere det. Jeg er faktisk godt tilfreds med det.

Mvh
Alexandar

Fra : ha

Dato : 11-04-02 21:37

Her er et lille "leksikon"
http://filext.com/a.htm

mvh
ha

Fra : [9000] Søren

Dato : 11-04-02 23:39

> Hva er ovenstående filformat tror selv det er en tekst fil men hvilken
> program skal jeg bruge for at læse det?

LoL nej ikke tekst fil, de hedder som regel txt eller nfo. Installer WinRAR
(kan hentes på www.winrar.com eller tucows). Jeg er endnu ikke stødt på
nogle pakke formater som dette prg. ikke understøtter. Nå det er en
komprimeret fil, så ved du det.

/Søren Christensen (ja vi er navnebrøde, cool ikke?

Fra : Madsen

Dato : 12-04-02 14:24

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Det er opstaaet i markedsgrupperne. Her er der en stolt tradition for
> at salgsannoncer foelges op med forespoergsler paa hvor varen er til
> salg, da dette hyppigt glemmes. Ved at putte det i navnet, undgaaes
> dette.

Aha, tak for forklaringen og smart nok i en markedsgruppe.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-04-02 00:35

[9000] Søren skrev:

> /Søren Christensen (ja vi er navnebrøde, cool ikke?

Og det er derfor det er blevet så moderne at skrive et eller andet
nummer i navnet? Jeg har på det sidste undret mig lidt over hvad det går
ud på, men flere og flere bruger der tilsyneladende.
Er det postnummeret eller er det blot fordi I synes at det ser cool ud
med et nummer i navnet?

(Hvis jeg vidste hvilken gruppe jeg skulle futte til så ville jeg gøre
det, men det ved jeg desværre ikke).

Madsen.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-04-02 07:54

> [...]
> med et nummer i navnet?
>
> (Hvis jeg vidste hvilken gruppe jeg skulle futte til så ville jeg gøre

Så klemmer vi da lige et svar ind her.
Det var i forbindelse med nogle indlæg i news:dk.marked.privat.edb hvor
nogen brokkede sig over folk ikke skrev hvor de kom fra. Det er smart
nok i forbindelse med salg af varer der skal afhentes, men her i de
andre grupper er det lidt ligegyldigt. En signatur var smartere, men det
er jo op til folk selv at bestemme.

- Lars (nu både med Maxtor og Seagate

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 12-04-02 14:04

Jeg synes nu det er smart nok med postnummeret i ens navn det er da lidt
sjovt at se hvor folk kommer fra... Man opdager jo hurtigt i denne tråd at
[4200] Alexander kommer fra samme by som en selv... :)

Mvh Søren C [4200]

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-04-02 10:06

--