WAP - wapportal.dk nede
Fra : Fl. Jacobsen

Dato : 11-04-02 11:33

Hvorfor skal det være så anskeligt at bruge WAP.
Nu havde jeg endelig fået sat mit WAP op med tømning af e-mail og det hele,
og så lukker tjenesten ned (wapportal.dk).
Nu har jeg lavet en opsætning på Sonofon.dk, men der kan man tilsyneladende
ikke tømme mails fra og desuden er denne tjeneste i skrivende stund også
nede.
Hvad gør andre, der har opdaget at WAP ikke er så åndssvagt endda ?

Mvh
Flemming

Fra : ASC

Dato : 12-04-02 13:51

Fl. Jacobsen <fjfj@get2net.dk> wrote in article
<XJlt8.156$425.2809@news.get2net.dk>...
> [...]
> nede.
> Hvad gør andre, der har opdaget at WAP ikke er så åndssvagt endda ?

Hej Flemming,

jeg tror, at du kan bruge følgende link til at aflæse dine e-mail på
SONOFON Internet vha. WAP (ingen garanti da det er et gammelt link jeg
havde liggende):

http://abfep01a.sonofon.dk

mvh

ASC