MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
outlook express
Fra : Ostekongen

Dato : 11-04-02 20:31

Hej
Hvor gemmes de mails på harddisken, som man gemmer i private mapper i
outlook express?

Det jeg vil spørger om er, hvordan man kan tage en backup af sine mails,
hvordan
man kan brænde dem ned?

NOgen der kan hjælpe?

Tak, Ostkongen

Fra : Gevaldi

Dato : 11-04-02 20:33

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3cb5e473$0$97278$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> outlook express?
>
> Det jeg vil spørger om er, hvordan man kan tage en backup af sine mails,

Ja da, men prøv der hvor eksperterne
sidder:

Fra : Ganti-tøsen

Dato : 11-04-02 21:19

> [...]
> outlook express?
>
> Det jeg vil spørger om er, hvordan man kan tage en backup af sine mails,

Hej.
Kører du win98 ligger dine mails i mappen
C:\WINDOWS\Application
Data\Identities\{CC1A57C0-3D1E-10D6-9B06-A6D7A46AAE51}\Microsoft\Outlook
Express
hvor mappen cc1A osv. sikkert har et andet navn. Filerne ligger some
dbx-filer, og kan ikke umiddelbart læses, men kan importeres i outlook
express.

Dit adressekartotek ligger i
C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Address Book

Jeg kan ikke huske om der var problemer med arkiv-filer i denne forbindelse,
hvis der er, skal "skrivebeskyttet" slåes fra

Hilsen
Gitte
--
http://ganti.homeopage.dk

Fra : Ostekongen

Dato : 11-04-02 21:26

Tak.
Nu kører jeg godt nok XP. Ved du så hvor de ligger??

Fra : Ganti-tøsen

Dato : 11-04-02 22:20

> Tak.
> Nu kører jeg godt nok XP. Ved du så hvor de ligger??

Øhh, det ved jeg jo af gode grunde ikke
Prøv at lave en søgning på *.dbx så kan det være du finder dem

Hilsen Gitte

Ganti
http://ganti.homepage.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 11-04-02 23:30

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak.
> Nu kører jeg godt nok XP. Ved du så hvor de ligger??

Og du som sidder med svaret lige foran dig.
Funktioner/indstillinger/Vedligeholdelse-Lagringsmappe.
Der kan du også ændre hvor du gemmer dene mails.

Jeg synes at spørgsmålet er relevant her i gruppen da XP er noget mere træls at finde rundt i.

mvh
Henning

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 11-04-02 21:43

Du kan gemme dine mails i en mappe som du selv opretter udenfor
postprogrammet og derfra brænde

Mugge

Fra : Madsen

Dato : 12-04-02 01:06

Henning Præstegaard skrev:

> Jeg synes at spørgsmålet er relevant her i gruppen da XP er noget
> mere træls at finde rundt i.

Jeg kan ikke se at den er anderledes ellere sværere at finde rundt i end
andre Windowsversioner. Selvfølgelig kan den føles anderledes hvis man
kommer fra Win9X, men sammenlignet med Win2000 er der ikke den store
forskel.
Desuden er spørgsmålet besvaret tusindvis af gange i outlook
express-gruppen. Et skud på tasken er at spørgsmålet bliver stillet i
gruppen en gang om ugen.

Madsen.