SMS-e-mail
Fra : Jens Olsen

Dato : 11-04-02 20:12

1) Kender nogen nummeret, som jeg skal bruge, når jeg skal sende
e-post fra Tele2-mobilen?

2) Kender nogen adressen, som jeg skal bruge, når jeg skal sende
e-post (fra computeren) til Tele2-mobilen?

- - - - - -

Eksempel:

1) Fra min Telia-mobil sender jeg til 1010

2) Til min Telia-mobil skriver jeg telefonnummeret@gsm1800.telia.dk

Jens

Fra : JR

Dato : 11-04-02 23:04

> 2) Kender nogen adressen, som jeg skal bruge, når jeg skal sende
> e-post (fra computeren) til Tele2-mobilen?

xxxxxxxx@sms.tele2.dk

Mvh
John

Fra : Jens Olsen

Dato : 11-04-02 23:40

On Fri, 12 Apr 2002 00:04:08 +0200, "JR" <J.R@e-box.dk> wrote:

>xxxxxxxx@sms.tele2.dk

Den virkede, men kræver i modsætning til min Telia, at Outlook Express
sender i quoted-printable.

Jens

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-04-02 13:57

> 1) Kender nogen nummeret, som jeg skal bruge, når jeg skal sende
> e-post fra Tele2-mobilen?

222

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS vittigheder på din mobil dagligt....

Fra : Jens Olsen

Dato : 12-04-02 19:47

On Fri, 12 Apr 2002 14:56:50 +0200, Michael Kjærsgård
<webmaster@post10.zzn.com> wrote:

>222

Den har jeg prøvet (på flere måder), men får ikke nogen mail igennem.

Derfor har jeg i dag kontaktet Tele2 der også sagde: "222", men efter
min forklaring ville kigge nærmere på sagen.

Jens

Fra : Michael Kjaersgaard

Dato : 12-04-02 20:25

> Den har jeg prøvet (på flere måder), men får ikke nogen mail igennem.

Har du prøvet at sende direkte til Sonofons central nr. (40900093)??

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil....

Fra : Jens Olsen

Dato : 13-04-02 00:14

On Fri, 12 Apr 2002 19:24:31 +0000 (UTC), "Michael Kjaersgaard"
<webmaster@rold.zzn.com> wrote:

>Har du prøvet at sende direkte til Sonofons central nr. (40900093)??

Ja tak - den har jeg også prøvet.

Jens

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-04-02 16:57