Derfor har jeg indekatte (ikke for sarte)
Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-04-02 18:03

Bortset fra trafik, sygdomme og slagsmål, så er dette et godt argument for
at have indekatte:

Sitter på tidningen och redigerar texter. En handlar om en 13-årig och
15-årig som varit ute och plågat en stackars katthona. De hemska är att de
gick ut för att leta efter en katt de till en början tänkte kasta på en vägg
eller döda. Att de bara hade tanken i huvudet. Så fann de katthonan
"Kissen". Som var ute och gick, hemma hade hon kattungar som hon fött för
två veckor sedan. Killarna tar med sig katten hem till en lägenhet. ( Detta
hände alltså i Luleå nyligen) Där de fyller en blomspruta med kaustiksoda.
De vet om att sodan är frätande för det har de läst om på förpackningen.
Först sprutar de mot svansen. Därefter mot ansiktet flera spruttag. Katten
kryper och gömmer sig i en garderob och pojkarna tror att hon är död, när de
hör jämrande jamande av att hon har ont.
De släpper då ut katten som förtvivlat tar sig hem till en mkt upprörd
husse.
idag har katten men som inga öron och knappt någon nos samt sår på kroppen.
13- åringen är inte straffmyndig och får inget straff. 15-åringen har blivit
dömd till vård.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 11-04-02 18:04

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> Bortset fra trafik, sygdomme og slagsmål, så er dette et godt argument for
> at have indekatte:
<KLIP en skrækkelig historie>

FY FOR SATAN! Det var dog rædsomt.

Uh...jeg ville ønske jeg ikke forstod svensk (((((

Oprørte hilsner
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-04-02 21:23

> Uh...jeg ville ønske jeg ikke forstod svensk (((((

Hmm, jeg tror, at dette er en af tilfældene, hvor jeg er rigtig glad for, at
svensk er volapyk for mig... jeg forstod noget med 2 uger gamle killinger og
kaustisk soda... puha, jeg har ikke lyst til at forstå mere af teksten.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-04-02 18:23

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> writes:

De kan kun være glade for, at det ikke var mig som fandt dem....!

*hvæs-grrrr*
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-04-02 18:59

Forbandede møgunger!

Hvor bliver man ked, når man læser sådan noget - stakkels mis *snøft*
Og samtidig så raser man over at sådan noget sker - årh hvor ville jeg
Nej stopper nu.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lars Dahl

Dato : 11-04-02 19:36

Og mig som troede at Louis var det mest hjernedøde pattedyr i verden!!!
En passende straf ville vel være at de selv fik samme tur.

Lars
DK von Friberg
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-04-02 20:09

Man bliver oprørt og kunne gøre, jeg ved ikke hvad ved sådanne forbandede
møgunger!

Kan godt undre sig over, at nogle stadig mener at deres katte kun er
lykkelige, hvis de kan komme ud og måske træffe på sådanne småpsykopater!

Eva

Lars Dahl <hafk@get2net.dk> skrev i en news:a94l1p$g8o$1@sunsite.dk...

Fra : Christina K

Dato : 11-04-02 20:37

Hejsa

Ej hvor en trist historie at læse *snøft*

hilsen Christina og misserne

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7fjt8.15135$567.826580@news000.worldonline.dk...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-04-02 21:28

Åh, hvor er mennesker onde. Det plager mig især når så unge mennesker - børn
- er så onde. Hvordan mon de bliver senere...
Jeg sad i går og græd over en side jeg fandt på nettet - den stakkels kat
Amelia faldt i kløerne på en idiot, der satte ild til hende! Og så
overlevede hun tilsyneladende hos familien i en hel måned, før en nabo hørte
om mishandlingen og marcherede ind og hentede den arme kat, så den kunne få
behandling.
Amelia har det godt nu og har fået en god ejer. Men hun får aldrig sine ører
igen eller får normal pels på ryggen. Og dog har hun tilsyneladende ikke
mistet sin tillid til mennesker! Forbløffende!
Linket er her - og det er heller ikke for sarte sjæle
http://www.furr-angels.com/amelia_howtohelp.htm
http://www.furr-angels.com/heroes_loveofcats.htm

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : dannebrog

Dato : 12-04-02 06:50

Åh, hvor er det synd - det er altså så forfærdeligt -

Når man så tænke på, at det er småting imod hvad andre mennesker gør - bøde
mod dyr og mennesker, så må jeg tænke på Kong Frederik den Store af Prøjsens
ord: Jo bedre jeg lærer menneskene at kende, jo mere holder jeg af dyrene. -

Hvad er det dog for forældre, der har sådan nogle børn? Og så i Sverige, der
ellers elsker naturen. Vi var på ferie der sidste år, og der ligger aldrig
papir eller cigaretskod i naturen deroppe, heller ikke selvom det nogle
steder var tydeligt, at der dagligt kom mange mennesker på stedet.

--
Ulrich Alster Klug
Denmark

http://www.dannebrog.subnet.dk
dannebrog@post.tele.dk

Fra : Morten Skjershede

Dato : 12-04-02 09:50

Ja dette er en barsk historie.
Disse drenge må jo være totalt afstumpede..og deres forældre ikke mindre...
det er jo dem der har opdraget, eller rettere magel på samme af drengene.
Man bliver i trist humør, gal og vred, og kommer til at tænke på at mange
af os her giver mere kærlighed, omsorg og tryghed til vore elskede katte,
end mange børn ude i verden får af deres forældre..ellers ville sådanne ting
jo ikke ske!
Nej..dette retfærdiggør ikke så grum en handling..og både drengene samt IKKE
mindst deres forældre burde stå til ansvar!
Stakkels kat..der må leve som ivalid pga. en fuldstændig hensynsløs
handling.

Med trist sind

Morten

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-04-02 10:12

Jeg har absolut intet pænt at sige til det, så derfor vil jeg lade være med
at kommentere det yderligere.

Nina
Tender Tribes