Skærme
Fijala 3554
USB hub på LG 915ft plus ??
Fra : nielzen

Dato : 11-04-02 14:51

Jeg har fået en dejlig LG 915FT monitor - jeg er vældig tilfreds med
billedet, men.....jeg kan ikke få usb-hubben til at fungere. Er der
nogen der har en skærm magen til, og som bruger usb hubben?

Hvordan gjorde I????

http://www.kandu.dk/

Fra : S@ndman

Dato : 12-04-02 07:28

Hejsa,

Jeg satte kablet fra skærmen til pc'en og så kørte det.....

Husk det skal sættes i den rigtige i skærmen...

Jimmy

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 12-04-02 10:29

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> du skrev:
> Hejsa,
>
> Jeg satte kablet fra skærmen til pc'en og så kørte det.....
>
> Husk det skal sættes i den rigtige i skærmen...

Kan det ikke kun sidde på en måde?

/Jakob

Fra : S@ndman

Dato : 12-04-02 10:50

"Jakob Jeppesen" <pause@acoustics.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det ikke kun sidde på en måde?
>
> /Jakob

Det kan det vist egentlig nok.....det var bare for at understrege
det....

Jimmy

Fra : Jannik Mariager

Dato : 13-04-02 12:12

Jeg har samme skærm og jeg nemer at der er én port som skal forbindes fra
skærm (upstreamporten) til USB porten på computeren

se side A7 i manualen

Jannik

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 26-04-02 11:03

Det kan nok også afhænge af styresystem - prøv evt. at installere USB driver
pfra disketten.