Asus P4s333
Fra : H3nrik V!

Dato : 11-04-02 14:36

Jeg er kommet til at smide min utility CD væk... Er der mon en, der gider
poste BIOS-flash utility ovre i dk.binaer? Jeg tror jeg vil lave M/B om til
et P4s333... :)

--
/H3nrik V!

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 11-04-02 15:05

"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> wrote in message
> Jeg er kommet til at smide min utility CD væk... Er der mon en, der gider
> poste BIOS-flash utility ovre i dk.binaer? Jeg tror jeg vil lave M/B om
> [...]

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/BIOS_FLASH_UTILS/

Fra : Sid

Dato : 11-04-02 22:41

Hvis det er en P4s533 du mener at ville flashe til, må du meget gerne skrive
om dine erfaringer.

Mvh Sid
Som også har et P4s333

Fra : H3nrik V!

Dato : 12-04-02 12:00

"Sid" <sls@sol.dk> wrote in message news:a94vus$o8h$1@news.cybercity.dk...
> Hvis det er en P4s533 du mener at ville flashe til, må du meget gerne
skrive
> om dine erfaringer.

DOH! Det var da selvfølgelig det jeg mente, tro bare jeg stammede på
3-tallet... Har i øvrigt checket at min Northbridge er rev. A2... Iflg
WCPUID, altså!

/H3nrik - der lover at dele viden ud...! :)

Fra : H3nrik V!

Dato : 12-04-02 12:58

Hmmm... ØV!

Absolut ingen forskel... Samme benchmarks, q-fan i BIOS har ingen funktion,
MB og CPU temp er byttet om...! Til gengæld heller ingen problemer...!
Tror forresten liiige jeg clocker ned og prøver nogle af de "sjove"
memory-dividers...!

/H3nrik!