Plastic "dims" på 6210
Fra : Søren Alnøe

Dato : 11-04-02 14:01

Hejsa

Er der nogen der ved om det er muligt at købe den der lille plastic dims der
sidder i bunden af en Nokia 6210, hvis ja, hvor ?

Med Venlig Hilsen

Søren Alnøe

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 11-04-02 15:09

Den kan du få ganske gratis på www.clubnokia.com (Altså du kan få den
første gratis) Og så er der endda skrevet en tekst eller et billede på du
selv bestemmer! Utroligt at man får noget gratis hos Nokia! Det er ikke hver
dag DET sker!

/Lasse

Fra : [3700] MHJ

Dato : 11-04-02 19:14

Pas på den når du får en - de er ellers næsten umulige at finde - min
venlige teleforretning leverede mog en uden beregning - kaldte det en
reparation - fin service

MVH
Morten

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-04-02 07:34

"Søren Alnøe" <alnoee@alnoee-vedel.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om det er muligt at købe den der lille plastic dims
der
> sidder i bunden af en Nokia 6210, hvis ja, hvor ?

Dit kodeord er 'Badge'
Som Lasse er inde på er den gratis *hvis* du bestiller den indenfor den
første måned af dit Club Nokia medlemskab, ellers koster den penge (jeg kan
ikke huske hvor meget men det er ikke en mindre national formue vi taler om)

/Dennis

Fra : Dumonde

Dato : 16-04-02 20:22

Er I stikker på det stadig er gratis? Jeg ved det er gratis hvis man har
købt en 6310, men vist ikke med 6210'eren mere.

Skulle man miste eller smadre den man har, kan en ny købes i en hver sonofon
butik. Det er ikke sikkert de har en hjemme, men de kan bestilles hjem og
koster mellem 20-40 kr.

/Dumonde

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-04-02 21:47

Dumonde skrev:

>Er I stikker på det stadig er gratis? Jeg ved det er gratis hvis man har
>købt en 6310, men vist ikke med 6210'eren mere.

Jeg havde ikke logget på Club Nokia i mange måneder - men her for et
par uger siden loggede jeg på. Jeg havde ikke registeret min 6210er,
og gjorde derfor det. Da fik jeg tilbuddet om at få sådan et 'badge'
gratis - og jeg fik det med posten en uges tid senere - uden
beregning.

>Skulle man miste eller smadre den man har, kan en ny købes i en hver sonofon
>butik. Det er ikke sikkert de har en hjemme, men de kan bestilles hjem og
>koster mellem 20-40 kr.

For en blank?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dumonde

Dato : 17-04-02 22:57

> [...]
> og gjorde derfor det. Da fik jeg tilbuddet om at få sådan et 'badge'
> gratis - og jeg fik det med posten en uges tid senere - uden

Okay, jamen så kan man åbenbart stadig.

> For en blank?

Ja.

/Jam X