MS Windows
briani 27239
FIL problem
Fra : Jens Clausen

Dato : 11-04-02 14:08

Hej i gruppen.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad en QIC fil er for en fyr.
Jeg har en diskette med 1.01 MB tekst som er skrevet i word, men af en eller
anden grund og højst tænkeligt en tastefejl fra min side, kan jeg ikke mere
åbne teksten. Den viser at det er en QIC fil!!!!!
Please help.

vh.

Jens Clausen

Fra : Morten

Dato : 11-04-02 14:14

> Er der nogen der kan fortælle mig hvad en QIC fil er for en fyr.

Det står for Quarter Inch Casette. Læs mere her:
http://www.spcug.org/reviews/vlba0006.htm

Jf. ovenstående link er det en extension der bruges ved sikkerhedskopiering.
Hvordan du pakker den ud, aner jeg ikke, men nu har du da lidt at gå videre
med.
Du kan evt. kigge videre her, og måske tilføje 'unpack' eller lign. søgeord:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&querytime=-ZMXjB&q=qic+extension

Mvh.
Morten

Fra : Martin Østerberg

Dato : 11-04-02 14:12

On Thu, 11 Apr 2002 15:07:39 +0200 skrev "Jens Clausen"
<jens.clausen@adslhome.dk> ...:

> [...]
>anden grund og højst tænkeligt en tastefejl fra min side, kan jeg ikke mere
>åbne teksten. Den viser at det er en QIC fil!!!!!

Hvem viser at det er en QIC fil...ender den på QIC ?
http://filext.com/ er din ven hvis du ikke lige kan huske hvad
filendelsen er.

Martin