Håndholdt GPS ???
Fra : rap

Dato : 01-02-01 23:07

Jeg har fået et par gode tilbud på håndholdte Gps :

Garmin e-trex
eller en garmin 12
og en Macellan 315

Ligger du inde med erfaringer med ovennævnte :

Hvad er godt hvad er skidt ved den enkelte.....

Jeg har f.eks hørt, at macellan produkter skulle være billigere med ekstra
tilbehør, end Garmin...

Håber i vil hjælpe mig, jeg er fuldstændig på bar bund.

Med venlig hilsen

René

Fra : Poul Hyldig

Dato : 02-02-01 10:47

Lidt om Magellan.......

Jeg har brugt Magellan 320 i et par år, forskel fra 315 er kun nogle
indbyggede waypoints, den er nem, og er lige brugbar til både båd og bil.

Jeg bruger den sammen med OziExplorer, som også kan bruges til både båd og
bil, kan hentes på adressen:

http://www.oziexplorer.com/

Den er billig at registrere.........Hilsen Poul Hyldig

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 02-02-01 19:18

Garmins kan opgraderes gratis fra nettet når der kommer ny software.
Der kommer forøvrigt 3 nye etrex'er i løbet af de næste måneder.

Poul B-H

Fra : LL

Dato : 07-02-01 23:24

Jeg har en Garmin e-Map (den med landkort) Jeg kan bruge den til rejser på
land, og dens ligeså præcise koordinater til vands. Jeg vil foretrække
Garmin, fordi de bruger større summer til udvikling, og har derfor også et
større sortiment.

Vh Lars Elmkjær