Forces i Jedi Knight 2
Fra : Anders Jensen

Dato : 11-04-02 12:49

Hvilke forces er de bedste???

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 11-04-02 13:23

Anders Jensen wrote:
> Hvilke forces er de bedste???

Øhm, Push er nok bedst, hvis der er nogle ting du skal skubbe, Pull til det
stik modsatte. Throw Lightsaber er god hvis du gerne vil kaste med dit
lyssværd. Jedi Mind Trick er ret god hvis du vil forvirre en fjende. Force
Jump kan med fordel bruges hvis du gerne vil hoppe rimeligt højt. Heal er
for vild til at give dig mere energi. Force Grip er sej, hvis du vil kvæle
en fjende. Force Lightning bruger du hvis du gerne vil ramme en fjende med
en masse lyn, det er bare for sejt. Force Speed bruger du hvis det er at du
gerne vil lissom være hurtigere dér til ting og sådan. Okay?

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Wizeguy

Dato : 11-04-02 16:41

"Anders Jensen" <klogeanders@hotmail.com> wrote in message
> Hvilke forces er de bedste???

Jeg fandt Force Speed og Force Grip bedst. Med Force Speed slået til er man
sværere at ramme og man kan angribe i real time akkurat som i Max Payne.
Force Grip er god, når man har level 3. Så kan man dræbe de fleste fjender
ved blot at kaste dem rundt.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Anders Jensen

Dato : 11-04-02 22:16

OK, men hvilken forces skal jeg tildele point, når jeg udelukkende spiller
multiplayer?

Fra : Wizeguy

Dato : 12-04-02 02:19

> OK, men hvilken forces skal jeg tildele point, når jeg udelukkende spiller
> multiplayer?

Force Speed, Force Push og Force Grip.