Mobiltelefon med indbygget telefonsvarer?
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 11-04-02 12:39

Kan man købe overhovedet en mobil med indbygget telefonsvarer?

Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-04-02 20:31

<lcj@wanadoo.dk> wrote in message
> Kan man købe overhovedet en mobil med indbygget telefonsvarer?

Næe, hvad delme skal du bruge det til???

Telmore er fx på vej til at du kan aflytte den fra internettet

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 11-04-02 21:20

On Thu, 11 Apr 2002 21:30:30 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Næe, hvad delme skal du bruge det til???

Ja du tror sikkert det er løgn, men jeg havde sådan set tænkt mig at
bruge den som telefonsvarer (som den jeg har på min fastnettelefon,
hvor det ikke koster x kroner i minuttet at aflytte svar)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-04-02 21:41

lcj@wanadoo.dk skrev:

>Ja du tror sikkert det er løgn, men jeg havde sådan set tænkt mig at
>bruge den som telefonsvarer (som den jeg har på min fastnettelefon,
>hvor det ikke koster x kroner i minuttet at aflytte svar)

En sådan telefonsvarer vil jo kun kunne bruges hvis telefonen er
tændt. Er telefonen slukket (eller udenfor net), så vil en 'intern'
telefonsvarer ikke kunne benyttes.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 11-04-02 22:02

> Ja du tror sikkert det er løgn, men jeg havde sådan set tænkt mig at
> bruge den som telefonsvarer (som den jeg har på min fastnettelefon,
> hvor det ikke koster x kroner i minuttet at aflytte svar)

Jeg har selv løst problemet ved at indsætte min fastnet nummer i stedet for
telefonnummeret til mobil selskabets telefonsvarer, nu har du kun en
telefonsvare til både mobil og fastnet.

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 12-04-02 00:27

On Thu, 11 Apr 2002 23:02:28 +0200, "Henrik Skjærbæk"
<skjaer@mi.auc.dk> wrote:

>Jeg har selv løst problemet ved at indsætte min fastnet nummer i stedet for
>telefonnummeret til mobil selskabets telefonsvarer, nu har du kun en
>telefonsvare til både mobil og fastnet.

Hvordan gør du det? Er det en automatisk viderestilling eller henviser
du til fastnet-telefonen?

Lars

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 12-04-02 21:30

> Hvordan gør du det? Er det en automatisk viderestilling eller henviser
> du til fastnet-telefonen?

Automatisk videre stilling, og det er rigtigt som "Fischer" påpeger at man
kommer til at betale for viderestillingen. Men mit problem var at jeg ikke
ønskede af have to forskellige telefonsvarer der skulle opdateres og
aflyttes, så for mig er det pengene værd.

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Fischer

Dato : 12-04-02 05:01

> Jeg har selv løst problemet ved at indsætte min fastnet nummer i stedet
for
> telefonnummeret til mobil selskabets telefonsvarer, nu har du kun en
> telefonsvare til både mobil og fastnet.

Til gengæld betaler DU jo så for at folk snakker til din telefonsvarer via
din mobiltelefon!

*Fischer

Fra : Tom Rodell Marthinse~

Dato : 12-04-02 01:07

<lcj@wanadoo.dk> skrev i melding
> Kan man købe overhovedet en mobil med indbygget telefonsvarer?
>
> Lars

Ja, jeg har Sony mobiltelefon. MZ5. Den har innebygd telefonsvarer!..Samt at
du kan bruke den som musikkwalkman!..Samt sjekke mail...og wap.

Tom Marthinsen