\\<computer>
Fra : Pauli Østerø

Dato : 11-04-02 13:38

Fra alle computere undtagen een for jeg denne fejl-meddelelse når jeg
connecter til min computer. Boksen hvor man skal skrive bruger/adgangskode
kommer fint frem men ligemeget hvad man skriver kommer jeg ikke ind.

\\<computer> is not accessile. You might not have permission to use this
network ressource. Contact the administrator of this server to find out if
you have access permissions.

Multiple connections to a server or shared ressource by the same user, using
more than one user name, are not allowed. Disconnect all previous
connections to the server or shared ressource and try again.

Synes jeg har kigget alle indstillinger igennem uden at finde noget, så det
kunne være dejligt hvis der var nogen af jer der havde oplevet det samme og
evt. havde en løsning på problemet!

/Pauli

Fra : [2300]MOA

Dato : 11-04-02 13:10

jeg havde "sjovt" samme problem efter jeg havde installeret win2k på alle
mine maskiner, men da jeg skrev "administrator" som login navn (hvis det
altså er filesharingen vi snakker om) så virkede det....

Forudsætter self. at du har delt mappen så alle kan logge på.

MOA
Try out my Unreal Tournament server on 62.79.52.61 [UTpure, Mapvote, 110%
gamespeed]

Fra : Pauli Østerø

Dato : 11-04-02 14:20

> [...]
> altså er filesharingen vi snakker om) så virkede det....
>
> Forudsætter self. at du har delt mappen så alle kan logge på.

Som sagt så virker det ikke ligemeget hvilken bruger jeg skriver, heller
ikke administrator eller en anden bruger der er medlem af
administratorgruppen. Dog kan jeg komme ind hvis jeg har aktiveret guest
accounten, men det er ikke så fedt :(

Jeg skal måske lige sige at alle maskinerne kører WinXP Pro. selvom der ikke
burde være den store forskel fra Win2000

/Pauli

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 11-04-02 13:25

> [...]
det
> kunne være dejligt hvis der var nogen af jer der havde oplevet det samme

De computere der skal have adgang til det delte drev, skal oprettes som
brugere på "serveren"

/Brian