MS Windows
briani 27239
Hot key til XP
Fra : Dennis

Dato : 11-04-02 10:40

Under win 98 kunne man lave en "hotkey" til at lukke windows ned. Kan det
også laves i xp? Så når man trykker på den begynder den at lukke ned. Ikke
noget med at skulle trykke en hel masse gange ect?

Dennis

Fra : mulle

Dato : 11-04-02 11:56

"Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også laves i xp? Så når man trykker på den begynder den at lukke ned. Ikke
> noget med at skulle trykke en hel masse gange ect?

det bruger jeg der kan du lave
alle de genvejstaster du skal bruge
hvis det er det du mener

mulle.

Fra : Madsen

Dato : 11-04-02 17:16

Dennis skrev:

> Under win 98 kunne man lave en "hotkey" til at lukke windows ned. Kan
> det også laves i xp? Så når man trykker på den begynder den at lukke
> ned. Ikke noget med at skulle trykke en hel masse gange ect?

To dage tilbage i gruppen:

Madsen.

Fra : lillekurt

Dato : 11-04-02 18:50

Endnu lettere for at lukke XP og slukke: Tryk windowstast , L, L ( U,U i
den engelske).
Det tager ca. et halvt sekund og det er let at huske.

Fra : Dennis

Dato : 12-04-02 15:55

> Endnu lettere for at lukke XP og slukke: Tryk windowstast , L, L ( U,U i
> den engelske).
> Det tager ca. et halvt sekund og det er let at huske.

Kan man lave et ikon for det da det i mit tilfælde ville være lidt lettere?
Dennis

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-04-02 20:39

In dk.edb.system.ms-windows, Dennis wrote:

>Kan man lave et ikon for det da det i mit tilfælde ville være lidt lettere?
>Dennis

Ja du kan: <news:a94jtv.3ns.1@madsen.tdcadsl.dk>. Bare lav en
genvej... Sværere er det ikke.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)