Er det her?
Fra : Jan Nielsen

Dato : 11-04-02 10:01

Hej NG´ere
Undskyld hvis det er forkert NG.

Jeg har ADSL med en Ericsson modem/skillefilter
Jeg kører XP men jeg syntes forbindelsen er meget langsom
Det er en 256/128 forbindelse
Hastigheden siger 10 Mbps uden det siger mig noget, det er vel kortet der
er et 10 mb net kort?

Spørgsmålet er om der er "tuningsmuligheder" i XP

Håber I har et svar

Men venlig hilsen
Jan

Fra : Steffen

Dato : 12-04-02 12:14

Du skal prøve at gå ind på www.tucows.dk og prøve og download en fil.
Hastigheden skal være 25kb+. Ellers kan du prøve med ftptest1.tele.dk

Steffen
www.s-p.dk hjælp til dit netwærk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-04-02 20:14

"Jan Nielsen" <jan-nielsen@nielsen.mail.dk> wrote in message

> Hastigheden siger 10 Mbps uden det siger mig noget, det er vel kortet der
> er et 10 mb net kort?

Der er et link til modemmet på 10 Mbit