RedFaction og multiplayer (LAN)
Fra : JMN

Dato : 11-04-02 07:18

Hej i gruppen !

Jeg har brug for hjælp hurtigt inden det slår klik for mig.

Jeg har 2 maskiner der er sat op i et netværk.
Fungerer fint uden problemer. Har spillet mange forskellige spil uden det
mindste problem.

Nu vil jeg så gerne spille RF på de 2 maskiner, så vil kan spille mod
hinanden, men det vil den ikke.

Under setup i RF har jeg i "network" sat den op til "T1/LAN". Jeg har også
markeret at det er et LAN-multiplayer i selve multidelen.

Men når jeg så starter den ene op, så kan den anden maskine ikke se en
"host".

Hvad gør jeg galt ?

al hjælp modtages med kyshånd.

pft.
Jørgen

Fra : Cool Fool

Dato : 11-04-02 08:20

Har i sat pc erne op i tcp/ip protokollen og kan i ellers finde hinanden i
netværkssteder, det skal ihvertfald først være iorden.....

Fra : Herold

Dato : 11-04-02 08:37

> Har i sat pc erne op i tcp/ip protokollen og kan i ellers finde hinanden i
> netværkssteder, det skal ihvertfald først være iorden.....

Ikke nødvendigvis. Jeg har deltaget i mangt et netværk, hvor maskinerne ikke
kunne se hinanden i Windows, men det at spille med hinanden kunne de godt.

Fra : JMN

Dato : 11-04-02 08:53

Under "Andre computere"kan de 2 maskiner sagtens finde hinanden. Under
stifinder kan de også finde hinanden.

Jørgen