Gamle hundenavne
Fra : R. Ilsøe

Dato : 01-02-01 21:32

Jeg faldt lige over en side, med gamle hundenavne. Jeg har intet med siden
at gøre, -jeg poster bare lige linket, da der jo er mange opdrættere her
inde som sikkert efterhånden godt kunne bruge lidt ny inspiration!:)

http://www.sa.dk/lak/saxo/hunde/navne.HTM

R. Ilsøe

Fra : x Vuf x

Dato : 01-02-01 22:44

Thu, 1 Feb 2001 21:31:31 +0100, R. Ilsøe wrote:

> [...]
>at gøre, -jeg poster bare lige linket, da der jo er mange opdrættere her
>inde som sikkert efterhånden godt kunne bruge lidt ny inspiration!:)

Der er også: http://www.hund.ch/magazin/dognamea.htm
Det sidste bogstav i dogname skal være det bogstav, du har brug for.

--
Venlig hilsen sonpet@***mixeren.com fjern de 3 *
Sonja http://www.sonpet.mixeren.com