Dark Water - Set i Empire her til aften
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-04-02 00:01

Hej!

Så fik jeg set Dark Water (samme instruktør som Ring) i Empire (Nørre Bronx) her
til aften og jeg kan kun sige:

SE DEN!

Det er sjældent jeg får gåsehud af at se en film, men det lykkedes sq adskillige
gange :)

Meget opfindsom film og den undgår helt hollywood-klichéer.

Det var bare dét!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mine intentioner med det ovenstående er gode!

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-04-02 07:32

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Så fik jeg set Dark Water (samme instruktør som Ring) i Empire (Nørre
Bronx) her
> til aften og jeg kan kun sige:
>
> SE DEN!

Hvad handler den om?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-04-02 11:36

Hej!

Per Kristensen wrote:

> Hvad handler den om?

Svært at forklare uden at røbe for meget. Men det er en "psykologisk thriller"
og vand spiller en stor rolle :)

Fra : Per Kristensen

Dato : 12-04-02 09:45

Er det en ny film?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-04-02 10:53

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en ny film?

Ja. Den er instrueret af Nakata Hideo, som også instruerede Ringu.

Du kan læse mere om den på Natfilm Festivalens hjemmeside.

MVH
Jens