Kugler
Fra : Lille mig

Dato : 10-04-02 22:16

Hejsa.

Jeg har netop lige modtaget nogle røde kugler (2stk på en snor) til at komme
op i skeden. Det skulle være helt fantastisk godt at gå med har jeg hørt men
jeg må ærligt indrømme at efter at have gået med den i en time blev jeg
noget skuffet. Dels fordi jeg ikke fandt deres vibration særlig behagelig og
dels fordi de bestemt ikke er lydløse. Det KAN altså godt høres at de rasler
inden i en når man går.
Hvad siger I andre? kræver det at man bare skal vænne sig til dem og så
kommer den store nydelse eller hvad? Jeg kunne ikke mærke noget videre til
dem men jeg er noget skuffet over at vibrationerne ikke rigtig gav nogen
nydelse.

Hilsen mig...

Fra : Lillie Brent

Dato : 10-04-02 23:43

"Lille mig" <helle@jirty.dk> skrev i melding

> [...]
> og så kommer den store nydelse eller hvad? Jeg kunne ikke mærke
> noget videre til dem men jeg er noget skuffet over at vibrationerne

Man merker det kanskje best når man er litt opphisset fra før?
Det gjør jeg...

Lillie

Fra : Kat

Dato : 11-04-02 12:12

"Lille mig" skrev:
> [...]
hørt men
> jeg må ærligt indrømme at efter at have gået med den i en time blev

Jeg købte også nogle røde kugler for et par år siden. De ligger nu i
en eller anden glemt skuffe. Jeg fandt intet ophidsende ved dem: de
larmede, de nev når man sad ned og jeg blev direkte generet af det der
latex, som de er pakket ind i. Men fjollet, som jeg var, så købte jeg
nogle flotte nogle af gult guld, for det måtte da være latex´en det
var galt med.
Dem af guld ligger i samme skuffe og gik forresten i stykker i skeden,
så jeg måtte på et større grave arbejde.....
Så ikke flere kuglelege herhjemme. Næ, så heller en blød jello-butplug
med bredt stykke nederste, som man ligesom kan sætte i underbuksen og
så gå rundt (og sidde) og hygge sig med.
--

/kat
---

Fra : Carsten Jensen

Dato : 11-04-02 15:28

Min Kæreste har haft meget nydelse af et par hvide kugler med vibrator i.

Faktisk har de fået hende til at gøre ting hun aldrig ville have gjort uden,
uansat hvor liderlig hun var.

Så de kan varmt anbefales.

Desuden har hun en butterfly med trådløs fjernbetjening, som jeg
selvfølgelig har i lommen når vi er ude.