Fødsdag
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-04-02 19:35

I dag er det Neo's fødsdag hurra hurra hurra *S* Så nu er han en doooooooor
dreng på 2 år

Han har fået masser af guf og knas her til aften og så har han nuppet en
lur, sammen med mor efter aftensmaden.

Hilsen
Joan, Neo & Dixie
www.neptton.dk/catz

Fra : jensenjs

Dato : 10-04-02 20:18

In article <a920hq$kb1$1@sunsite.dk>, joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk says...
> I dag er det Neo's fødsdag hurra hurra hurra *S* Så nu er han en doooooooor
> dreng på 2 år

Tillykke Neo, jeg kan se på vejret at du har været sød,
så har slaven sikkert også givet dig både rejer og tun

mvh JensenJS og Chinnie

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 10-04-02 20:25

Et stort tillykke til Neo med de 2 år!
fra alle Battlefield-misserne
(og Vibeke)

Fra : Christina K

Dato : 10-04-02 20:49

Tillykke Tillykke rigtig mange gange fra Calibra og Askepot *S*

Joan Frederiksen <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a920hq$kb1$1@sunsite.dk...

Fra : johnb

Dato : 10-04-02 20:53

Hej Neo

Mange tillykker fra mig, Stina. Jeg synes du er en flot fyr. Vi skulle lige
se dig en gang til, men din hjemmeside er vist slidt op. Så vi gik ind på
dk.fritid.dyr.kat, men der er jo kun e't billede af dig. Vi håber at du har
en god føsda'. Selv har jeg føsda om en uge, og jeg glæder mig til at blive
3 år.

Miavser fra Stina og hilsener fra Johnb
PS. Du må godt hilse Dixie og Joan
http://home24.inet.tele.dk/johnbrask/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-04-02 20:37

"johnb" <johnbrask@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> en god føsda'. Selv har jeg føsda om en uge, og jeg glæder mig til at

Hey Stina
Hop ind på vores side igen, den virker ok fint *spinde*

Hæhæ har set hvad mor har skrevet tidligere, sådan en hule glæder jeg mig
til - den skulle du ta' og ønske dig Stina

Skulle hilse tilbage fra Dixie & moar
Brum og spind fra
Neo
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-04-02 21:03

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> writes:

> I dag er det Neo's fødsdag hurra hurra hurra *S* Så nu er han en doooooooor
> dreng på 2 år

Nøøjj stort tillykke og bare det var mig men det er læææænge siden,
jeg var en ung dame på 2 år

> Han har fået masser af guf og knas her til aften og så har han nuppet en
> lur, sammen med mor efter aftensmaden.

hmm fik du slet ikke nogen fødsdagsgave, altså udover lidt ekstra guf..?

> Hilsen
> Joan, Neo & Dixie
> www.neptton.dk/catz

Sender også lige et stort spinbrum sådan i anledning af dagen

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lars Dahl

Dato : 10-04-02 21:19

Frigg, Louis & Bambi og hvad deraf følger spinder en STOR føs'da'shilsen til
Neo - og nogle xtra piv fra mislingerne.

Fra : AEK

Dato : 10-04-02 21:21

Hej Neo !

Tillykke med de 2 år.
Hmmm, kan du tåle al den guf......Ellers kan du ALTID sende det til os....!

Spind fra
Oscar , Tøsen & Tilde.

Fra : dannebrog

Dato : 10-04-02 21:57

TILLYKKE!

Håber, I har haft en god dag og fest!!

Kærlig hilsen

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug
Denmark

http://www.dannebrog.subnet.dk
dannebrog@post.tele.dk
"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a920hq$kb1$1@sunsite.dk...

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 10-04-02 22:45

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a920hq$kb1$1@sunsite.dk...

Til lykke med fødselsdagen i går .. så desværre først beskeden her
efter middag den 11... men altså rigtig hjertelig lykke fra

Pippi, Loppe, vores mor og Wupperhunden

Fra : Birgitte

Dato : 10-04-02 22:51

ET KÆMPESTORT tillykke ti Neo's 2 års dag
Må han få hvad han ønsker sig
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 11-04-02 18:07

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
doooooooor
> dreng på 2 år
>
> Han har fået masser af guf og knas her til aften og så har han nuppet en

Tillykke med i går, Neo-dreng Jeg er sikker på di havde en god dag.

Altså...man kan da heller ikke være væk fra gruppen mere end en halv dag før
man er gået glip af noget *G*

Hilsen
Lisbeth

PS: Joan - hvordan gik det med boligen?!
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-04-02 18:52

Neo takker mange gange for lykønskningerne - han fik lov til at guffe RC's
Outdoor til han ikke gad mere *G* Hans fødselsdagsgave må vente lidt
(*hvisker* han skal have en kattehule -en af dem som minder om en plastpose)
Men jeg har en vældig lang dag mht job - tager hjemmefra kl 5:30 og er
hjemme igen 16:30. Så jeg har ikke haft overskud til at købe fødsdagsgave
til Neodrengen. *snøft*

> PS: Joan - hvordan gik det med boligen?!

Hej Lisbeth

Der er ingen ledige boliger lige nu Så vi søger stadig helt vildt - vil
jo gerne have lidt mere ud af min fritid (øv den er sparsom for tiden)
Så håber sørme at der snart dukker noget op

Hilsner fra
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 14-04-02 08:49

> I dag er det Neo's fødsdag hurra hurra hurra *S* Så nu er han en
> doooooooor dreng på 2 år

Et ekstremt sent tillykke til Neo. Delte han lidt af sit guf med Dixie?

Kate