Svar
Fra : Frits Pedersen

Dato : 01-02-01 20:59

Hej
Grunden til at jeg gerne vil dele en papirkurv, er at vi har en pc som
tjener til programmering af en lasermaskine.
Når alle filer i et program er blevet skåret på maskinen,
bliver de slettet for at gøre plads til nye.
Når de ryger i papirkurven kan man se hvornår de er færdige, hvor de kommer
fra, (plade kvalitet, tykkelse) og disse inf. taber man hvis man i stedet
flytter filerne til en mappe.
Personalet på værkstedet, som skal bruge emnerne som er færdige, kan på
deres værksteds pc se at filerne er lagt i mappen for færdige emner, hvilket
betyder at de er færdige og klar til brug.
Når man lægger filerne i en mappe er det ikke muligt for personalet at se om
det er en 1mm plade eller en 15mm plade.
Hvis papirkurven kan deles, kan man nemt grupere filerne efter navn,
oprindelig placering, dato og klokkeslet for færdig prod.
Håber på hjælp!
mvh.
Frits

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 02-02-01 09:57

frits@mail.dk (Frits Pedersen) skrev i <95cf5u$krt$1@news.inet.tele.dk>:

>Hej
>Grunden til at jeg gerne vil dele en papirkurv, er at vi har en pc som
>tjener til programmering af en lasermaskine.

.... osv....

Frits, det er ikke til at se hvad du spørger om. Prøv lige forfra, skriv
lidt oplysninger om hvad du er i gang med - jeg forstod i hvert fald ikke
en lyd af dit spørgsmål.

Mvh. NKJensen

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 02-02-01 13:27

det er svar et tråden "deling af papirkurv"...

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 02-02-01 13:51

bilgrav@image.dk (Martin Bilgrav) skrev i
<UJxe6.23799$l57.1040717@news000.worldonline.dk>:

>Niels Kristian Jensen <nkj@manbw.dk> wrote in message

>det er svar et tråden "deling af papirkurv"...

OK, så kan jeg konstatere en fejl - eller også er der en eller anden, som
bruger "Sv:" i stedet for "Re:" (i følge standarden som Microsoft overså) -
i så fald bliver beskeden fjernet af vores støj/spam-filter.

Undskyld forvirringen.

Mvh. NKJensen