det gule rev
Fra : h.o.t

Dato : 10-04-02 18:37

Hej, jeg skal på en tur ud på det gule rev i næste uge.....Nogle der har
erfaringer med, hvad der er godt at bruge for tiden??????
Henrik

Fra : JD

Dato : 10-04-02 20:20

Hej Henrik
Prøv at søge på "det gule rev" på http://www.lystfisker-forum.dk , Der vil
du kunne finde de oplysninger du mangler

Mvh
Jakob

Fra : Kenneth Dexter

Dato : 11-04-02 08:52

Hej Henrik og andre interesserede!
Jeg var igår, onsdag, på revet med Yellow Reef. Fantastisk vejr, dog var
fangsten forholdsvis begrænset. Alligevel blev det til 1 måler ombord, jeg
selv fik en ny PR, en lubbe på 6 kg, så helt ringe var det alligevel ikke.
Tilbage til dit spørgsmål:
Min erfaring er at sålænge det er levende (vrikker lidt) evt. tilsat lidt
glimmer, jamen så fanger det. Det gælder både pirke og ophængere. Lav for
guds skyld (og naturligvis din egen) selv dine ophængere, dem man køber er
elendige, og har været skyld i mange gode tabte fisk. Ikke kun i vandet, men
også når man lige skal krænge en doublet overbord. Det samme gælder krogene
og springringene i de færdigmonterede pirke, de er nemlig oftest monteret
med dårlige komponenter.
Knæk og bræk, vi glæder os til at få en turberetning!

Kenneth

h.o.t <h.rasmussen@telia.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fL_s8.279$p56.74984@newsb.telia.net...