Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg har tabt et objektiv !!! pis og l*rt !~
Fra : CAWH

Dato : 01-02-01 20:45

Jeg skulle lige have kameratasken ned fra hylden, da objektivet dratter ud
og rammer trægulvet... PIS :(

Det er et SIGMA 70-300mm, 1:4-5.6, DL MACRO

Blænde-ringen virker godt nok og det gør fokus ringen også, men zoom'en
virker ikke !!!
Jeg tør ikke at tvinge den rundt, da jeg er bange for at ødelægge mere end
nødvendigt!

Har nogen et eller flere go'e råd til hvad jeg kan gøre ?

Er det noget jeg selv kan gøre ? Noget en fotohandler kan gøre ? Eller
garanti ?
Eller noget fjerde ?

Alle råd modtages, da det er meget irriterende at have et godt og dyrt
objektiv liggende uden at kunne bruge det :(

Mvh. Casper

Fra : Jan Jespersen

Dato : 01-02-01 22:43

"CAWH" <xxxx7211@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Alle råd modtages, da det er meget irriterende at have et godt og dyrt
> objektiv liggende uden at kunne bruge det :(

Prøv at checke din indboforsikring (Hvis du har en sådan). Det kan være at
der er noget at hente der? Ja de plejer jo ikke at dække noget når man nu
kommer galt afsted, men alligevel...

Mvh
Jan

Fra : Jesper Noer

Dato : 03-02-01 10:55

En hundeforsikring vil også dække...

Det betyder jo selvfølgelig at du husker lidt forkert... det VAR altså en
hund der hev tasken ned....

...Jesper

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 04-02-01 20:19

jeg håber at ingen af jer har forsikret i mit forsikringsselskab.

Ærgerligt, men selv om det ikke er moderne, må man sommetider selv tage
ansvaret for sine handlinger.

Poul B-H

Fra : Paul Nilsson

Dato : 03-02-01 22:32

Hej prøv at kontakte Søren el. Steen hos Fovitech (Farum) det er Dansk
importør - og de er flinke...... at spørge koster ikke....
mvh. Paul - Herlev Fotoklub.......
p.s. hvis du ikke kan finde dem så ring mig arb. 45 83 83 66 (Sorgenfri
Foto)