Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fås Canon S110 i Danmark??
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 10-04-02 17:21

Jeg læste et review af dette kamera på steves-digicams.com, og synes godt om
det især på grund af størrelsen.
Men jeg kan ikke finde hverken det eller dets forgænger s100 i Danmark eller
Europa for den sags skyld, kan det passe??
Nogen der ved hvilket prisleje det ligger i?
Mvh.
Christian

Fra : Christian Doeleman

Dato : 10-04-02 17:44

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev:
> [...]
eller
> Europa for den sags skyld, kan det passe??

I Europa hedder kameraet Canon Digital IXUS v.

I Danmark koster det mellem 4500-5500 kr.
Se f.eks.
<http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587953>

Du kan også finde et god anmeldelse af kameraet her:
<http://www.dpreview.com/reviews/canondigitalixusv/>

Med venlig hilsen
Christian