Skift melle analog & ISDN telefon
Fra : Brian Knudsen

Dato : 01-02-01 20:35

Hvis man har parkering + banke på.. Der der nogle som ved hvordan man
skifter mellem den analog telefon som sidder på DIVA ISDN modem og så
en ISDN telefon som er tilslutted direkte til NT boksen??+

Brian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-02-01 20:48

"Brian Knudsen" <brianknudsen@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man har parkering + banke på.. Der der nogle som ved hvordan man
> skifter mellem den analog telefon som sidder på DIVA ISDN modem og så
> en ISDN telefon som er tilslutted direkte til NT boksen??+

Du skal ivertfald abonnere på "terminal-skift" ifølge teledanmark´s
hjemmside, er det gratis.

Jeg ved så ikke hvad du skal trykke, for at stille om.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 01-02-01 23:28

> [...]
> skifter mellem den analog telefon som sidder på DIVA ISDN modem og

> en ISDN telefon som er tilslutted direkte til NT boksen??+

Som Bjarke også sagde, skal du abonnere "terminalskift".
Følgende skal trykkes på den analoge telefon (der sidder på Diva'en):

Hvis du vil parkere en samtale på centralen.
-Tryk "R", vent på en klartone og tryk "*79#".
Der skulle komme en optagettone i røret. Så skal røret lægges på.

Hvis du vil hente en samtale fra centralen.
- Du løfter røret, venter på klartone, og trykker på "*79#".

Så kan den hentes på din ISDN telefon, dette er forskelligt fra
telefon til telefon, se venligst i din manual

--
Kasper Ladingkær
www.ladingkaer.dk/kasper