Salg af SMD dioder
Fra : RP

Dato : 10-04-02 16:25

Hey

Jeg vil til at skifte lysdioder i Nokia tlf'er, men hvor kan jeg købe
dioderne billigst ?? Jeg havde egentligt bestilt blå og røde fra
www.el-supply.dk men så fik jeg en mail om at de blå ikke passede -
www.brinck.dk svarer ikke på mine mails, og sidste udvej synes at være
www.tronik.dk som tager 15 kr (gys) pr. diode.

Nogen som kender en god og billig forhandler - også gerne i udlandet.

// Mvh Dennis RP

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 10-04-02 16:37

www.dyfo.dk

Fra : RP

Dato : 10-04-02 17:01

Hey

Det er rigtigt - den side havde jeg også prøvet. Men 25 kr. pr diode synes
jeg er lige i overkanten, men tak for linket ellers

Kunne man ikke forestille sig nogle elektronikforhandlere havde dem
billigere ?

// Mvh Dennis RP

Fra : Fnuggie

Dato : 13-04-02 20:42

Du kan købe dem hos RS radioparts men man skal være moms registeret, men det
finder du nok udaf.

MVH
Fnuggie
ICQ: 56350392

Fra : Per Thomsen

Dato : 15-04-02 14:13

> [...]
> www.tronik.dk som tager 15 kr (gys) pr. diode.
>
> Nogen som kender en god og billig forhandler - også gerne i udlandet.

Prøv evt. Åge Nielsen: http://www.aanielsen.dk/

Per