Godspeed you black emperor! - Voxhall - 5.~
Fra : Jacob

Dato : 10-04-02 15:02

Hejsa

Jeg havde den store glæde at opleve GYBE! på Voxhall d. 5. april, og jeg må
sige at jeg mildest talt er forbløffet. Sjældent har jeg oplevet en så
kraftfuld og fascinerende koncert.
Jeg ville gerne anmelde koncerten, men vil hellere henvise til anmeldelsen i
geiger:
http://www.geiger.dk/anmeldelser/anmeldelse.php?id=212

---Jacob.--

Fra : Per Graa Karlsen

Dato : 28-04-02 14:57

On Wed, 10 Apr 2002 17:01:33 +0200, Jacob wrote:

> [...]
> så kraftfuld og fascinerende koncert. Jeg ville gerne anmelde koncerten,
> men vil hellere henvise til anmeldelsen i geiger:

Jeg kan bevidne at det også var kanon i Århus, men det fremgår vist af
anmeldelsen.

Jeg har hørt GYBE! i knapt et års tid nu, men de (fuldt lovlige) live-optagelser
der er tilgængelige online og de officielle udgivelser kan overhovedet
ikke forberede een på den enorme oplevelse som koncerten var. Det er
næsten vemodigt at høre skiverne nuher bagefter, for man ved det aldrig
bliver det samme igen, så længe det ej er live.

--
Remove Shakespearean characters to mail me.