MS Windows
briani 27239
Div-X/ Windows mediaplayer
Fra : Henning

Dato : 10-04-02 14:50

Hej,
Er det muligt at vise Div-X film i Windows mediaplayer?
Jeg kører XP Home Edition.
Der er ingen opgraderinger tilgængelige på Microsofts hjemmeside.
Hvis det ikke er muligt at komme til at se Div-X på mediaplayeren, kan der
så anbefales en anden afspiller?
På forhånd
mange tak.
Charles

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-04-02 14:54

Hej!

Henning wrote:

> Er det muligt at vise Div-X film i Windows mediaplayer?

Ja da! Søg efter "DivX " og du skal finde! Eller gå direkte til
http://www.divx.com

> Der er ingen opgraderinger tilgængelige på Microsofts hjemmeside.

Nej, næppe! "DivX " er svjv et hack af MS' MPEG4 algoritme.

> Hvis det ikke er muligt at komme til at se Div-X på mediaplayeren, kan der
> så anbefales en anden afspiller?

Tja, der medfølger en player til DivX, men jeg har hidtil brugt Media Player
istedet.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mine intentioner med det ovenstående er gode!

Fra : Simon Kamber

Dato : 10-04-02 17:29

On Wed, 10 Apr 2002 15:54:26 +0200, Kim Voss Schrader
<schrader@kampsax.dtu.dk> wrote:

>Tja, der medfølger en player til DivX, men jeg har hidtil brugt Media Player
>istedet.
Den har dog et problem med synkronisering af lyd. Istedet vil jeg
anbefale twins video player.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-04-02 00:31

Hej!

Simon Kamber wrote:

> Den har dog et problem med synkronisering af lyd. Istedet vil jeg
> anbefale twins video player.

Nå, det har jeg nu aldrig haft.