MS Windows
briani 27239
Printershare mellem W2k og win98
Fra : Sune

Dato : 10-04-02 14:47

Jeg har to computere, hvor den ene kører med windows 2000 Pro og den
anden windows 98 SE (den er ret gammel). Mit problem er, at jeg ikke
kan få 98'eren til at se den printer som er tilsluttet w2k-maskinen,
selvom den er lavet til shared. Den kan simpelthen ikke se den over
netværket.

Er der nogen som kender løsningen? Printeren er en Brother HL-1250 og
kører via USB-porten.

Mvh Sune

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 21:54

"Sune" <sune.remove.to.mail@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som kender løsningen? Printeren er en Brother HL-1250 og
> kører via USB-porten.

Installér W2000Pro på den anden PC?
[Dukker_sig_og_undgår_at_få_tung_billig_genstand_i_hovedet.mpeg]

arc@na

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-04-02 22:04

Wed, 10 Apr 2002 13:47:04 GMT, skrev
sune.remove.to.mail@spamfilter.dk (Sune):

>Mit problem er, at jeg ikke
>kan få 98'eren til at se den printer som er tilsluttet w2k-maskinen,
>selvom den er lavet til shared. Den kan simpelthen ikke se den over
>netværket.

Har du installeret driver til printeren på win 98 maskinen?
Det skal du.
--
med venlig hilsen
Knud