MS Windows
briani 27239
Problem med XP
Fra : Sune

Dato : 10-04-02 14:44

Når jeg åbner et nyt explorer vindue (men ikke når jeg åbner IE),
eller der kommer pop-ups, så får jeg flg. fejlemeddelelse:

A runtime error has occured, Do you wish to debug? Line: 50 Error:
'NS_ActualOpen' is undefined

Er der nogen som ved hvad der er gået galt. Hvis jeg trykker yes, så
skriver den at der ikke er noget debug-script.

Mvh Sune

Fra : Madsen

Dato : 10-04-02 15:34

Sune skrev:

> A runtime error has occured, Do you wish to debug? Line: 50 Error:
> 'NS_ActualOpen' is undefined

Muligvis kan det der står i følgende indlæg løse dit problem:
(news:dk.edb.internet.software.browser)

Madsen.

Fra : Sune

Dato : 10-04-02 16:18

On Wed, 10 Apr 2002 16:33:34 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Muligvis kan det der står i følgende indlæg løse dit problem:
>(news:dk.edb.internet.software.browser)

Det indlæg kan jeg ikke finde - sært navn eller hvad?

Sune

Fra : Madsen

Dato : 10-04-02 16:25

Sune skrev:

> Det indlæg kan jeg ikke finde - sært navn eller hvad?

Tråden hedder 'Runtime error. Do you wish to debug - irriterende
fejl i IE6.0 (XP' og er fra d. 05/04 så det undrer mig at du ikke
kan finde det, men indholdet af det indlæg jeg henviste til er
indsat her nedenunder:

»Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Disable
Javascript Debugging (ved ikke, hvad det hedder på dansk,
javascript fejlfinding?)«

Madsen.