reminder: bedste vampyrfilm kommer i Århus~
Fra : Steffen Moestrup

Dato : 10-04-02 14:13

Jeg har på ingen måde med kontakt til Filmklubben "Århus Studenternes
Filmklub" men ønsker blot at minde evt. århusianere derude om, at vel
nok verdens ypperste vampyrfilm Murnaus "Nosferatu" vises 16/4 kl.
19.30. Den kan man ikke se tit nok og hvis du/I ikke har set den, så
kom, kom, kom afsted.

/Steffen

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-04-02 07:33

"Steffen Moestrup" <s_moestrup@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nok verdens ypperste vampyrfilm Murnaus "Nosferatu" vises 16/4 kl.
> 19.30. Den kan man ikke se tit nok og hvis du/I ikke har set den, så

Den den bedste vampyrfilm er da Shadow of the Vampire ;)

Fra : Steffen Moestrup

Dato : 11-04-02 15:11

On Thu, 11 Apr 2002 08:32:34 +0200, "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
wrote:

>"Steffen Moestrup" <s_moestrup@hotmail.com> wrote in message

>Den den bedste vampyrfilm er da Shadow of the Vampire ;)

det skal du have lov at mene, men husk blot at uden Nosferatu var der
ingen S. o. t. V.

Steffen