Vil ikke sætte cookie
Fra : Klaus Thorup

Dato : 10-04-02 13:49

Hej

Jeg er kørt lidt træt i et cookieproblem. Jeg kører følgende script der
bliver kaldt af et andet gennem post. Det virker fint, men der bliver ikke
smidt nogen cookie. Jeg har testet funktionen i cookie.php som så kun
indeholdt setcookie-delen og det virker fint. Men når jeg smider funktionen
ind i dette script sker der intet!

Hvad gør jeg galt??

<?php
$stemme3=($stemme + $stemme2);
$stemmer3=($stemmer + 1);
mysql_select_db("****");
mysql_query("UPDATE forslag SET stemme='$stemme3' WHERE id=$id2");
mysql_query("UPDATE forslag SET stemmer='$stemmer3' WHERE id=$id2");
mysql_close();

setcookie("test","test",time()+1209600);

header("location: forslag.php");
php?>

Mvh Klaus